Jupiler Pro League 2026-2027

Wie wordt landskampioen 2026-2027

• Totaal aantal stemmers
    34
Bij Dender in 1B heeft hij mooie dingen gedaan door verder te professionaliseren, maar is hij midden het seizoen in 1A weggeplukt door Westerlo als ik mij niet vergis.
Die is na de promotie van Dender weggeplukt in mei. Na het seizoen. Die is toen het seizoen in 1A meteen bij Westerlo begonnen. Maar heeft er dus niet al te lang gezeten omdat Westerlo dreigde te degraderen onder Simons. Uiteindelijk hebben ze lang het vertrouwen gehouden en eindigde die nog 9de dacht ik. Maar hij moest er toen wel uit. Naar wat ik hoor vooral door problemen met managen van spelers en had ruzie met verschillende spelers. Spelers die dan zeiden dat de trainingen niet het niveau haalden.

Die is na de promotie van Dender weggeplukt in mei. Na het seizoen. Die is toen het seizoen in 1A meteen bij Westerlo begonnen. Maar heeft er dus niet al te lang gezeten omdat Westerlo dreigde te degraderen onder Simons
Dreigde te degraderen is wel een groot woord, werden gewoon absoluut niet beloond voor hun prestaties. Finishte uiteindelijk vijf punten en vier plaatsen boven PO3 (in een seizoen waar iedereen buiten de top zes tot de laatste speeldagen mathematisch in PO3 had kunnen belanden trouwens), en werd daarna tweede in PO2.

Is uiteindelijk gewoon gewipt bij Westerlo omdat de Turkse eigenaar zich te veel wou moeien met de opstellingen en omdat de ambities daar hoger lagen. Het is finaal niet beter gegaan door hem buiten te bonjouren daarna.

Amper ervaring als T1, bijna 2 jaar werkloos en dan ga je in een duivenkot als Anderlecht werken. Lijkt me gedoemd om te mislukken nog voor het kerst is
Minder gedoemd dan die waarmee ze het seizoen vorig jaar starten.

Bon, hier kunnen we toch allemaal nog niets zinnigs over zeggen? Kan net zo goed passen in het plan van Sibierski.

Minder gedoemd dan die waarmee ze het seizoen vorig jaar starten.

Bon, hier kunnen we toch allemaal nog niets zinnigs over zeggen? Kan net zo goed passen in het plan van Sibierski.
Klopt. We zullen zien wat het zegt, maar ik heb er nog 0 procent vertrouwen in met wat ze daar allemaal keer op keer uitsteken. Het zou de eerste TD weer niet zijn die na 6 maanden weer vertrekt. Hoeveel hebben we er al gehad laatste 10 jaar? Zoveel verschillende keuzes en visies en eigenlijk nog altijd het grote niets naar resultaten

Terug
Bovenaan