Jupiler Pro League 2025-2026

Over Trésor gesproken ... hoe is het daar eigenlijk mee? Al bijna 3 seizoenen amper tot niet gespeeld ondertussen?

Tresoldi :love:

Wat zitten die daar te neuten om een penalty zeg, ken het reglement eens mannen :laugh:

Tzolis assist erbij!
En waarom was het dan wel penalty bij in PSG-Bayern waar de bal via Davies zijn been tegen zijn arm ging?

Oprechte vraag want ik snap het gewoon niet meer

En waarom was het dan wel penalty bij in PSG-Bayern waar de bal via Davies zijn been tegen zijn arm ging?

En ik dacht dat als er onvrijwillig hands is van een medespeler, in de aanleiding naar een doelpunt, dat die goal sowieso afgekeurd werd. Of is die regel ook al achterhaald intussen?

Heb de volledige fase niet gezien. Maar als iemand uitleg kan geven, zeker welkom.

Awel, geen flauw idee. Dat vraag ik me tot op heden ook nog steeds af :laugh:

Dieje Forbs kan ook echt alleen maar naar zijn linkervoet spelen hé
Bwa op zich doet die dat allemaal doorgaans wel goed, maar dan stokt het vaak.

Met wat meer overzicht/decision making zou dat ook een potentiële topper zijn.

En ik dacht dat als er onvrijwillig hands is van een medespeler, in de aanleiding naar een doelpunt, dat die goal sowieso afgekeurd werd. Of is die regel ook al achterhaald intussen?

Heb de volledige fase niet gezien. Maar als iemand uitleg kan geven, zeker welkom.
Nu kwam de bal via Seys zijn voet tegen zijn hand, bij Davies ook via zijn been tegen zijn hand

Vetlesen beter dan Onyedika? No way.

Speelt op zich de laatste tijd wel goed, daar niet van, maar vandaag toch wat ongelukkig in bepaalde acties.

Vetlesen beter dan Onyedika? No way.

Speelt op zich de laatste tijd wel goed, daar niet van, maar vandaag toch wat ongelukkig in bepaalde acties.
In de huidige vorm van beiden vind ik persoonlijk Vetlesen beter. Brengt ook vuur in de ploeg.

Die nonchalance van Onyedika kan ik mij ook zo hard in opjagen

Terug
Bovenaan