Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

23 van Tresor.Tzolis nog een assist erbij
Dat record staat op 24 van Tresor zeker?
Aha, dan is zijn Wikipedia fout. Thanks!23 van Tresor.
![]()
Mike Trésor records the highest number of assists in a Belgian top-flight season | KRC Genk
We have to go back 25 years to the 1998-1999 season. A certain Branko Strupar, a Belgian-Croatian striker of 1m90, was having a fine season in Belgian …www.krcgenk.be
En waarom was het dan wel penalty bij in PSG-Bayern waar de bal via Davies zijn been tegen zijn arm ging?Tresoldi
Wat zitten die daar te neuten om een penalty zeg, ken het reglement eens mannen
Tzolis assist erbij!
minstens 26 matchen gemist door blessure in de laatste 2 seizoenen volgens transfermarkt.comOver Trésor gesproken ... hoe is het daar eigenlijk mee? Al bijna 3 seizoenen amper tot niet gespeeld ondertussen?
En ik dacht dat als er onvrijwillig hands is van een medespeler, in de aanleiding naar een doelpunt, dat die goal sowieso afgekeurd werd. Of is die regel ook al achterhaald intussen?En waarom was het dan wel penalty bij in PSG-Bayern waar de bal via Davies zijn been tegen zijn arm ging?
Oprechte vraag want ik snap het gewoon niet meer
Awel, geen flauw idee. Dat vraag ik me tot op heden ook nog steeds afEn waarom was het dan wel penalty bij in PSG-Bayern waar de bal via Davies zijn been tegen zijn arm ging?
Oprechte vraag want ik snap het gewoon niet meer
Bwa op zich doet die dat allemaal doorgaans wel goed, maar dan stokt het vaak.Dieje Forbs kan ook echt alleen maar naar zijn linkervoet spelen hé
Nu kwam de bal via Seys zijn voet tegen zijn hand, bij Davies ook via zijn been tegen zijn handEn ik dacht dat als er onvrijwillig hands is van een medespeler, in de aanleiding naar een doelpunt, dat die goal sowieso afgekeurd werd. Of is die regel ook al achterhaald intussen?
Heb de volledige fase niet gezien. Maar als iemand uitleg kan geven, zeker welkom.
Vetlesen is gewoon beter en hij wil weg deze zomerWat heeft Onyedika misdaan trouwens?

Davies was het excuus dat hij zijn lichaam onnatuurlijk groter maakteNu kwam de bal via Seys zijn voet tegen zijn hand, bij Davies ook via zijn been tegen zijn hand
Jaja, maar dat nu zelfs Sandra mag invallen voor hem bedoel ik.Vetlesen is gewoon beter en hij wil weg deze zomer
Maak nu die match eens af mannen![]()
In de huidige vorm van beiden vind ik persoonlijk Vetlesen beter. Brengt ook vuur in de ploeg.Vetlesen beter dan Onyedika? No way.
Speelt op zich de laatste tijd wel goed, daar niet van, maar vandaag toch wat ongelukkig in bepaalde acties.
Ja geen idee. Geen tijd meer steken in iemand die weg wil ofzo. Misschien laat hij het hangen op training.Jaja, maar dat nu zelfs Sandra mag invallen voor hem bedoel ik.