Jupiler Pro League 2025-2026

Waarom? Dus omdat het een knappe actie is telt offside niet meer ofzo?
Vanaf nu mogen de refs beslissen op vibes
Hoezo? Mooie goal maar was een meter buitenspel. Hoezo moet je het dan maar goedkeuren? Rare logica dit.
Waarom? Dus omdat het een knappe actie is telt offside niet meer ofzo?
Ik zeg toch nie dat hij ze niet mag afkeuren?

Als appreciatie voor de knappe goal die na een veeeeel te lange VAR check wordt afgekeurd..

Dit is duidelijk na 1 herhaling (zelfs al voor de linesman eigenlijk mja)

Waarom krijgt Van Den Heuvel eigenlijk geen contractverlenging? Heeft het telkens goed gedaan dit seizoen

Denk dat ze Argus Van den Driessche niet willen blokkeren. Op lange termijn is Jackers misschien wel tevreden met 2e of 3e viool te spelen. Ik vind Van Den Heuvel te goed om niet meer te spelen.

En Van Den Heuvel ineens titularis maken is wel een risico. Iets zegt me dat ze toch een andere n1 gaan aantrekken.

Die jongen lijkt mij toch meer vertrouwen en rust uit te stralen als Jackers imo. Ferme match van Club. (Toch weer verdiend kampioen)

En Van Den Heuvel ineens titularis maken is wel een risico. Iets zegt me dat ze toch een andere n1 gaan aantrekken.
Dat is toch vrij duidelijk lijkt mij. Ze gaan een nieuwe eerste keeper zoeken. Jackers lijkt mij waarschijnlijk wel tevreden met zijn rol. Heeft ook nog een lang contract, dus spijtig voor Van Den Heuvel.

En dan wetende dat Tzolis ook geregeld nog grote kansen mist. Waanzinnige stats.

5-0 is vandaag overdreven maar wat een laatste weken van Club zeg. Hadden eigenlijk ook al minstens 5-0 moeten winnen van STVV en Anderlecht. By far het sterkste team, aanvallend dan toch.

En dan wetende dat Tzolis ook geregeld nog grote kansen mist. Waanzinnige stats.

5-0 is vandaag overdreven maar wat een laatste weken van Club zeg. Hadden eigenlijk ook al minstens 5-0 moeten winnen van STVV en Anderlecht. By far het sterkste team, aanvallend dan toch.
Mag ook wel met die budgetten 😉

Volgend seizoen wordt toch spannend. De helft, of zelfs meer, van de ploeg gaat voor groot geld vertrekken, dus je moet weer opbouwen. Alleen daarvoor al is kampioen spelen belangrijk, je moet dan al geen voorrondes spelen Europees. Nieuwe doelman is sowieso nodig, dan verlies je waarschijnlijk nog Ordonez, Onyedika, Tzolis en Stankovic. Forbs gaat mss ook een stap hoger kunnen zetten, Tresoldi gaat ook wel aandacht krijgen, ... Hopelijk wordt het allemaal goed opgevangen.

Zal zoals deze zomer worden. Enkel deze laten gaan aan wie het beloofd is (Onyedika, Tzolis, Ordonez, Seys?,...) en de rest enkel bij een monsterbod of zoals Stankovic omdat het vast gelegd is geweest .
Zo'n Tresoldi zou ik toch graag nog een jaartje in België zien. Een Forbs ook

Al een paar seizoenen hetzelfde scenario: 1) Europees goed tot heel goed met een paar uitschieters, 2) in de reguliere competitie in het beste geval eerder matig en de supporters maar zagen en klagen 3) om dan in de play-offs al met al vrij vlotjes gehakt te maken van de concurrentie die, laat ons aub een kat een kat noemen, als het er op aan komt gewoon veel te weinig is in België

Terug
Bovenaan