Jupiler Pro League 2025-2026

Die mens wordt niet aangevallen.
In de krant werd er 2 weken geleden gesproken over uitfluiten maar er was gejuich en applaus bij zijn wissel.
het was wel gejuich omdat hij van het veld gehaald werd, niet omdat hij zo goed was die match. da's hetzelfde als uitfluiten
Zijn reactie is dom en nergens voor nodig.

Dat een speler niet brengt wat van hem verwacht wordt is inderdaad nooit een reden om uit te fluiten.
Dat een spelers niet werkt, geen vuile meters maakt en geen inzet toont wel.
Dat werkt op het systeem van een groot deel van de supporters.
100% correct. Kanga heeft bijna alles dat hij niet geblesseerd was, mogen starten. heeft goals in amper 8 matchen.
Vergelijk met Dean, die 8 basisplaatsen had, en 6 goals heeft
(beide stats voor de reguliere competitie)

Kanga is binnen gehaald om te scoren, maar stelt op alle vlak teleur. en doet niks om dat massale vertrouwen in hem te verdienen.
Er is nog geen enkele voetballer beter gaan spelen nadat supporters hem actief hebben uitgefloten (of gejuicht hebben wanneer hij gewisseld wordt). Nooit begrepen.
er is ook geen enkele voetballer die zijn gelijk heeft gehaald door zich zo te gedragen naar zijn supporters.
je kan niet zo'n seizoen spelen, en doen alsof de kritiek onterecht is

Maar zeggen dat hij zo niet is ook dikke zever natuurlijk. Iedere match steekt meneer zulke zaken uit, met zijn fake blessures om wat tijd te winnen.
Goh ja dat is nu ook niet iets waarin hij alleen is
De doelman van PSG had overlaatst in de CL ook opeens krampen

We zijn veel te vaak door de ondergrens gezakt met die 0-4 in de beker tegen Anderlecht als absoluut dieptepunt. Om dan te zeggen dat daar niet meer uit te halen valt, vind ik een beetje gemakkelijk. Je zou net zo goed hetzelfde van OHL kunnen zeggen om Mazzu uit de wind te zetten; 12de is uiteindelijk zo slecht nog niet.

Alle begrip ervoor dat we geen kern hebben om voor de bovenste plaatsen te strijden maar als Antwerpsupporter verwacht ik op z'n minst wel inzet en gedrevenheid te zien. Onder Oosting was dat het geval bij zijn eerste matchen, nadien volgde het grote niets. Passief breien, mentaal broos, defensief enorm zwak. Bölöni deed het met minder middelen een pak beter in zijn eerste seizoenen.
Dat klopt. Mazzu haalde in de reguliere wel de resultaten, maar het voetbal was nog altijd dramatisch. En onze cijfers in PO2 waren echt wel ronduit rampzalig. Dat was bij Antwerp wel beter. Ze hebben gewoon ook al een paar wedstrijden pech met hun momenten. Zowel tegen Standard als tegen ons moeten ze eigenlijk gewoon op voorsprong komen. Hij haalt bij Antwerp inclusief de bekerwedstrijden ook 1,38 punten per wedstrijd. Mazzu zit bij ons aan 1,18, da's bijna 20% slechter.

En het is ook gewoon geen evidentie om een ploeg op het veld te zetten die nog voor elke morzel grond wil vechten als al die spelers weten dat ze binnen een maand toch mogen vertrekken.

het was wel gejuich omdat hij van het veld gehaald werd, niet omdat hij zo goed was die match. da's hetzelfde als uitfluiten

100% correct. Kanga heeft bijna alles dat hij niet geblesseerd was, mogen starten. heeft goals in amper 8 matchen.
Vergelijk met Dean, die 8 basisplaatsen had, en 6 goals heeft
(beide stats voor de reguliere competitie)

Kanga is binnen gehaald om te scoren, maar stelt op alle vlak teleur. en doet niks om dat massale vertrouwen in hem te verdienen.

er is ook geen enkele voetballer die zijn gelijk heeft gehaald door zich zo te gedragen naar zijn supporters.
je kan niet zo'n seizoen spelen, en doen alsof de kritiek onterecht is
Ik zeg niet dat de kritiek onterecht is. Alleen dat ik nul begrip heb voor dat uitfluiten en dat juichen bij zijn wissel, en dat ik zijn reactie dan wel gewoon menselijk vind.

Dat is toch penalty?

Maar enfin 😂
Goh, dat vind ik nu zelf een grijze zone eerlijk gezegd. Als hij 'm geeft kan je niets zeggen, maar als hij 'm niet geeft valt het ook te begrijpen.

Miras heeft natuurlijk geen bal, maar Camara had de bal al gespeeld en het is niet dat die daarna nog bij de bal had gekunnen.

Goh, dat vind ik nu zelf een grijze zone eerlijk gezegd. Als hij 'm geeft kan je niets zeggen, maar als hij 'm niet geeft valt het ook te begrijpen.

Miras heeft natuurlijk geen bal, maar Camara had de bal al gespeeld en het is niet dat die daarna nog bij de bal had gekunnen.
Keeper komt uit, raakt geen bal en bots vol op de speler. Is gewoon te laat in die fase

Er zijn toch al veel lichtere penalty gefloten in zo'n situatie

Ook wel hard. Laatste drie matchen waren niet goed, hoewel ze wel telkens als beste beginnen, alleen maken ze hun kansen niet af en krijgen ze dan het deksel op de neus. Maar als ge die kern ziet.. Daar valt toch echt niet meer uit te halen? En volgend jaar vertrekt dan nog eens zowat elke bepalende speler transfervrij terwijl er amper transferbudget gaat zijn gezien de financiële perikelen. Heel benieuwd hoe Antwerp zich volgend jaar gaat presenteren maar als Gheysens niet opeens miraculeus geld in de club kan pompen of een overnemer vindt, hebben ze daar toch een serieus probleem vrees ik.
Uit deze kern valt volgens mij echt wel meer uit te halen. Maar als je als coach halsstarrig Foulon als één van je CV's blijft opstellen terwijl Van Helden al geruime tijd terug fit is of je Benitez op de bank houdt terwijl je middenveld echt niet draait of Kerk blijft opstellen terwijl die echt geen zin meer heeft of vaak Al Sahafi bleef gebruiken terwijl die echt niks heeft laten zien,...

Terug
Bovenaan