Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk eerder dat het de paarse invloed is want dat was echt wel een normale kerel bij onsJe krijgt de boer weg uit Brugge, maar je krijgt het Brugge niet uit de boer.![]()
Dat interview van Coosemans is al even degoutant als zijn gedrag afgelopen zondag.
Ewel ik zag het interview en ben meteen hier komen kijken of ik niet de enige was die dat interview echt wel erover vond.
Wat een enorme enorme blaas is dat (geworden?) zeg.
Ik werd vooral getriggerd door de zin dat hij zo 'moest' zijn...Zijn gedrag was toch erger dan dit interview?
Hij zegt gewoon dat hij er niet fier op is en meer niet? (Moest er nog aan mankeren)
In tegenstelling tot VDH die nog trots was op zijn provoceren

Uniek seizoen voor ons.

Buiten zijn 2 intikkers armoe troef.Kanga gaat toch ook niet te lang in Gent blijven, denk ik.
speelt vandaag wel een ok match, maar tussen hem en de fans komt het duidelijk niet meer goed
Mjah, best triest dat je natuurlijk die mens gaat afvallen...Buiten zijn 2 intikkers armoe troef.
We spelen redelijk oké in een nieuwe opstelling.
Maar zeggen dat hij zo niet is ook dikke zever natuurlijk. Iedere match steekt meneer zulke zaken uit, met zijn fake blessures om wat tijd te winnen.Zijn gedrag was toch erger dan dit interview?
Hij zegt gewoon dat hij er niet fier op is en meer niet? (Moest er nog aan mankeren)
In tegenstelling tot VDH die nog trots was op zijn provoceren
Die mens wordt niet aangevallen.Mjah, best triest dat je natuurlijk die mens gaat afvallen...
Heeft zichzelf niet aangekocht, heeft zichzelf niet opgesteld (elke keer opnieuw), kan er niet aan doen dat ie niet heeft wat er van verwacht wordt...
Dat ie dan zo reageert is natuurlijk niet abnormaal en begrijpelijk, ook al is het niet zo slim.
Op Club ook al te veel gezien zo'n dingen, is zielig gewoon, is ook maar een mens hé zeg.
Ook wel hard. Laatste drie matchen waren niet goed, hoewel ze wel telkens als beste beginnen, alleen maken ze hun kansen niet af en krijgen ze dan het deksel op de neus. Maar als ge die kern ziet.. Daar valt toch echt niet meer uit te halen? En volgend jaar vertrekt dan nog eens zowat elke bepalende speler transfervrij terwijl er amper transferbudget gaat zijn gezien de financiële perikelen. Heel benieuwd hoe Antwerp zich volgend jaar gaat presenteren maar als Gheysens niet opeens miraculeus geld in de club kan pompen of een overnemer vindt, hebben ze daar toch een serieus probleem vrees ik.Oosting ontslagen bij Antwerp. Faris Haroun neemt over voor de rest van het seizoen.
We zijn veel te vaak door de ondergrens gezakt met die 0-4 in de beker tegen Anderlecht als absoluut dieptepunt. Om dan te zeggen dat daar niet meer uit te halen valt, vind ik een beetje gemakkelijk. Je zou net zo goed hetzelfde van OHL kunnen zeggen om Mazzu uit de wind te zetten; 12de is uiteindelijk zo slecht nog niet.Ook wel hard. Laatste drie matchen waren niet goed, hoewel ze wel telkens als beste beginnen, alleen maken ze hun kansen niet af en krijgen ze dan het deksel op de neus. Maar als ge die kern ziet.. Daar valt toch echt niet meer uit te halen? En volgend jaar vertrekt dan nog eens zowat elke bepalende speler transfervrij terwijl er amper transferbudget gaat zijn gezien de financiële perikelen. Heel benieuwd hoe Antwerp zich volgend jaar gaat presenteren maar als Gheysens niet opeens miraculeus geld in de club kan pompen of een overnemer vindt, hebben ze daar toch een serieus probleem vrees ik.
Maar als supporter mag je wel reageren als een overbetaalde "vedet" geen inzet toont.Er is nog geen enkele voetballer beter gaan spelen nadat supporters hem actief hebben uitgefloten (of gejuicht hebben wanneer hij gewisseld wordt). Nooit begrepen.