Jupiler Pro League 2025-2026

Dat interview van Coosemans is al even degoutant als zijn gedrag afgelopen zondag.

Ewel ik zag het interview en ben meteen hier komen kijken of ik niet de enige was die dat interview echt wel erover vond.

Wat een enorme enorme blaas is dat (geworden?) zeg.

Zijn gedrag was toch erger dan dit interview?
Hij zegt gewoon dat hij er niet fier op is en meer niet? (Moest er nog aan mankeren)

In tegenstelling tot VDH die nog trots was op zijn provoceren

Hij zegt gewoon dat hij er niet fier op is en meer niet? (Moest er nog aan mankeren)

Ik werd vooral getriggerd door de zin dat hij zo 'moest' zijn...

Met andere woorden ligt de schuld helemaal niet bij zichzelf, zijn ploeg had hem zo nodig...

Niet alleen dat.

Als je uw interview al begint met te neuten over de verschillende 'stakeholders', dan weet je al meteen dat er geen sprake is van oprechtheid. Ook het feit dat hij eens "iemand anders" moest zijn voor 45 minuten... Kom zeg, alsof hij daarvoor nog nooit dergelijke dingen heeft uitgestoken. :laugh:

Dat hele interview is puur zijn gedrag proberen goedpraten.

Wat was zijn gedrag, samen met Augustinsson, dan na afloop tegen Sint-Truiden tov Goto? Toen was de match zelf al afgelopen.

Proficiat @Jack

cgem300g261h1.jpeg

OHL champion!

Volgend jaar, zonder Mazzu die deze week normaal te horen kreeg dat hij mag beschikken na volgende week. Duidelijk een bevrijde spelersgroep! Wel een verschrikkelijk zwak Antwerp. Ik dacht dat wij mentaal broos waren maar da's echt nog een ander niveau.

Kanga gaat toch ook niet te lang in Gent blijven, denk ik.
speelt vandaag wel een ok match, maar tussen hem en de fans komt het duidelijk niet meer goed

Buiten zijn 2 intikkers armoe troef.
We spelen redelijk oké in een nieuwe opstelling.
Mjah, best triest dat je natuurlijk die mens gaat afvallen...
Heeft zichzelf niet aangekocht, heeft zichzelf niet opgesteld (elke keer opnieuw), kan er niet aan doen dat ie niet heeft wat er van verwacht wordt...

Dat ie dan zo reageert is natuurlijk niet abnormaal en begrijpelijk, ook al is het niet zo slim.

Op Club ook al te veel gezien zo'n dingen, is zielig gewoon, is ook maar een mens hé zeg.

Maar zeggen dat hij zo niet is ook dikke zever natuurlijk. Iedere match steekt meneer zulke zaken uit, met zijn fake blessures om wat tijd te winnen.

Mjah, best triest dat je natuurlijk die mens gaat afvallen...
Heeft zichzelf niet aangekocht, heeft zichzelf niet opgesteld (elke keer opnieuw), kan er niet aan doen dat ie niet heeft wat er van verwacht wordt...

Dat ie dan zo reageert is natuurlijk niet abnormaal en begrijpelijk, ook al is het niet zo slim.

Op Club ook al te veel gezien zo'n dingen, is zielig gewoon, is ook maar een mens hé zeg.
Die mens wordt niet aangevallen.
In de krant werd er 2 weken geleden gesproken over uitfluiten maar er was gejuich en applaus bij zijn wissel.
Geloof toch eens niet altijd wat de kranten of sportsites schrijven.
Elke uitwedstrijd ook op tv gezien, zo goed als geen uitfluiten gehoord.

Zijn reactie is dom en nergens voor nodig.

Dat een speler niet brengt wat van hem verwacht wordt is inderdaad nooit een reden om uit te fluiten.
Dat een spelers niet werkt, geen vuile meters maakt en geen inzet toont wel.
Dat werkt op het systeem van een groot deel van de supporters.

Er is nog geen enkele voetballer beter gaan spelen nadat supporters hem actief hebben uitgefloten (of gejuicht hebben wanneer hij gewisseld wordt). Nooit begrepen.

Oosting ontslagen bij Antwerp. Faris Haroun neemt over voor de rest van het seizoen.
Ook wel hard. Laatste drie matchen waren niet goed, hoewel ze wel telkens als beste beginnen, alleen maken ze hun kansen niet af en krijgen ze dan het deksel op de neus. Maar als ge die kern ziet.. Daar valt toch echt niet meer uit te halen? En volgend jaar vertrekt dan nog eens zowat elke bepalende speler transfervrij terwijl er amper transferbudget gaat zijn gezien de financiële perikelen. Heel benieuwd hoe Antwerp zich volgend jaar gaat presenteren maar als Gheysens niet opeens miraculeus geld in de club kan pompen of een overnemer vindt, hebben ze daar toch een serieus probleem vrees ik.

Ook wel hard. Laatste drie matchen waren niet goed, hoewel ze wel telkens als beste beginnen, alleen maken ze hun kansen niet af en krijgen ze dan het deksel op de neus. Maar als ge die kern ziet.. Daar valt toch echt niet meer uit te halen? En volgend jaar vertrekt dan nog eens zowat elke bepalende speler transfervrij terwijl er amper transferbudget gaat zijn gezien de financiële perikelen. Heel benieuwd hoe Antwerp zich volgend jaar gaat presenteren maar als Gheysens niet opeens miraculeus geld in de club kan pompen of een overnemer vindt, hebben ze daar toch een serieus probleem vrees ik.
We zijn veel te vaak door de ondergrens gezakt met die 0-4 in de beker tegen Anderlecht als absoluut dieptepunt. Om dan te zeggen dat daar niet meer uit te halen valt, vind ik een beetje gemakkelijk. Je zou net zo goed hetzelfde van OHL kunnen zeggen om Mazzu uit de wind te zetten; 12de is uiteindelijk zo slecht nog niet.

Alle begrip ervoor dat we geen kern hebben om voor de bovenste plaatsen te strijden maar als Antwerpsupporter verwacht ik op z'n minst wel inzet en gedrevenheid te zien. Onder Oosting was dat het geval bij zijn eerste matchen, nadien volgde het grote niets. Passief breien, mentaal broos, defensief enorm zwak. Bölöni deed het met minder middelen een pak beter in zijn eerste seizoenen.

Er is nog geen enkele voetballer beter gaan spelen nadat supporters hem actief hebben uitgefloten (of gejuicht hebben wanneer hij gewisseld wordt). Nooit begrepen.
Maar als supporter mag je wel reageren als een overbetaalde "vedet" geen inzet toont.
Niets mis mee, integendeel.

Terug
Bovenaan