Jeezes man, waarom zit jij zo op uw paard ... Omdat er eens iets gezegd wordt over uw ploeg?Ahja, goed argument voor de rechtbank dit: we roepen dat al jaren en dat is niet echt tegen de joden, enkel tegen die historisch rijke club anderlecht!
Daarmee stigmatiseren we niemand
Langs de andere kant geen commentaar VS de rellen in Molenbeek.
Maar union en anderlecht vertegenwoordigen alles wat we haten in het moderne voetbal
Goe bezig jongens
Ik geef commentaar op iets dat letterlijk elke voetbalsupporter in België weet dat "al wie niet springt dat is een jood", helemaal, in geen 1000 jaar, gericht is op Joden. Daar moet je niet zo verontwaardigd over doen, en als een vaststaand feit beschouwen dat Club dat zingt om met Joden te lachen of te provoceren (zoals nu geprofileerd wordt in de media).
Dat dit in de rechtbank geen stand houdt weet ik ook wel, maar het dossier is dan ook uitermate belachelijk, alsof ze in Brussel in nuttigere dingen te doen hebben dan zo'n zaken voor de rechtbank brengen, maar goed als ze daar graten in zien, dan moeten ze maar bewijzen dat dit gericht is tegen Joden zeker, benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.
Tijd om andere supporters van andere ploegen dan ook maar eens voor de rechter te slepen trouwens, want blijkbaar zijn "alle boeren homo's" - tiens kijk, dat lijkt zelfs echt provocerend te zijn en als scheldwoord gebruikt te worden, zie daar. Ik voel ook echt heel veel pijn als "West vlaamse boer" van die uitspraken, elke keer als ik het hoor ben ik zo gechoqueerd dat ik amper de slaap kan vatten.
En ik reageer niet over het deel van Molenbeek omdat ik weet dat dit idd klopt (en dus niet gewoon uit de lucht gegrepen is), dus daarop had ik dan ook niets op aan te merken, en vind ik ook uiteraard totaal niet kunnen, dat zijn geen "supporters" van Club waar ik zelfs maar wil geassocieerd mee worden.
Er wordt iets gezegd over de manier van voetballen of gedrag van spelers op het veld van (onder andere dan nog) jouw club, en dan gooien we er wat random andere zaken tegen aan om "weerwoord" te bieden zonder er inhoudelijk op in te gaan, dat is op, op zijn zachtst gezegd, best flauw.
Laatst bewerkt:

) . Iedereen zit voor een groot deel vast in zijn eigen supportersbubbel wat zowel de algemene sfeer zwaar verziekt en fatsoenlijk discussiëren haast onmogelijk maakt, op het toxische af.