Jupiler Pro League 2025-2026

Dit is echt schandalig gedrag geweest langs beide zijden. De Commissie zou hier een voorbeeld moeten stellen. Ik zou de resterende europese tickets gewoon uitdelen aan Mechelen en Genk. Lijkt me de enige rationele en eerlijke manier om dit af te sluiten. Je wil toch geen ploeg Europa insturen dat dergelijk haantjesgedrag vertoond?

Voor wat coosemans geflikt heeft mogen ze decreviewcommissie terug opstarten, en dat is dan nog eens de kapitein ook. In de tijd van VDS en papa verschueren zou dat jamais gepasseerd eijn
Noblesse oblige! Onze brusselse ploegen vertegenwoordigen zowat alles wat ik haat aan modern voetbal

Dit is echt schandalig gedrag geweest langs beide zijden. De Commissie zou hier een voorbeeld moeten stellen. Ik zou de resterende europese tickets gewoon uitdelen aan Mechelen en Genk. Lijkt me de enige rationele en eerlijke manier om dit af te sluiten. Je wil toch geen ploeg Europa insturen dat dergelijk haantjesgedrag vertoond?
Standard staat voor Genk hè..

Ik blijf er bij dat je als ref hier ook schuld aan hebt

Als je niet ingrijpt en een grens trekt, gaan ze die blijven verleggen tot het belachelijke toe

Maar hij gaat wel het haantje uithangen in fases waar niks aan de hand is

Ik blijf er bij dat je als ref hier ook schuld aan hebt

Als je niet ingrijpt en een grens trekt, gaan ze die blijven verleggen tot het belachelijke toe

Maar hij gaat wel het haantje uithangen in fases waar niks aan de hand is
Op zich heb je gelijk hé, maar het blijven tegelijk ook wel volwassen mensen die zich gedragen als kleuters.
Ergens kan ik dan wel begrijpen dat je als ref ook denkt van "jah gasten, trek jullie plan met dit gedoe" - wat uitaard niet echt de goeie aanpak is, en zeg/denk ook niet dat dit nu specifiek zo was of de bedoeling was natuurlijk.

Het is wel weer heel gemakkelijk om naar de ref te kijken, ene keer is het te veel tussenkomen, andere keren te weinig ... het zijn nochtans wel die voetballers zelf die zorgen dat er zoveel ergenis ontstaat door het hun kleutergedrag én dat zou beter eens aan de kaak gesteld worden ipv telkens naar een "extern persoon" te kijken.

Nuja, absoluut voorstander om dergelijke gedrag (en het ostentatief balletje wegtrappen, vasthouden, voor de bal gaan staan) direct met geel te bestraffen, vanaf minuut 1, zal snel gedaan zijn.

Op zich heb je gelijk hé, maar het blijven tegelijk ook wel volwassen mensen die zich gedragen als kleuters.
Ergens kan ik dan wel begrijpen dat je als ref ook denkt van "jah gasten, trek jullie plan met dit gedoe" - wat uitaard niet echt de goeie aanpak is, en zeg/denk ook niet dat dit nu specifiek zo was of de bedoeling was natuurlijk.

Het is wel weer heel gemakkelijk om naar de ref te kijken, ene keer is het te veel tussenkomen, andere keren te weinig ... het zijn nochtans wel die voetballers zelf die zorgen dat er zoveel ergenis ontstaat door het hun kleutergedrag én dat zou beter eens aan de kaak gesteld worden ipv telkens naar een "extern persoon" te kijken.

Nuja, absoluut voorstander om dergelijke gedrag (en het ostentatief balletje wegtrappen, vasthouden, voor de bal gaan staan) direct met geel te bestraffen, vanaf minuut 1, zal snel gedaan zijn.
Absoluut

De ene is een grotere kleuter dan de andere, helaas
Dat maakt het spelletje ook zo frustrerend om soms naar te kijken

Maar het is wel een wedstrijdLEIDING
Hij moet aangeven tot waar en niet verder.
Kleuters zelf laten bepalen gaat leiden tot dit vandaag en daar is niemand voorstander van

Ik vond Verboomen voor zijn blessure eigenlijk echt n goeie match fluiten. Ingrijpen wanneer nodig, laten gaan wanneer het kon
Uitbrander geven als ze wouden beginnen onnozel doen

Dean is voor mij de held van de dag met het gebaar naar Degreef ook al doet die eerst een belachelijke shwalbe. Dan weet die Degreef het ook ineens.

Ik hoop dat de clubs zelf met een statement komen dat dit gedrag niet door de beugel kan en dat ze zelf ook hun verantwoordelijkheid pakken om hier een eind aan te maken want dit heeft niets meer met voetbal te maken. En als je zo’n zaken ziet zoals Coosemans (niet enkel de fase met Kadri) en dan klagen dat het de ref zijn schuld zou zijn. Het enigste dat kan verwijten is dat hij die gast geen rode kaart geeft maar dan gaan er weer andere klagen…

Ik hoop dat de clubs zelf met een statement komen dat dit gedrag niet door de beugel kan en dat ze zelf ook hun verantwoordelijkheid pakken om hier een eind aan te maken want dit heeft niets meer met voetbal te maken. En als je zo’n zaken ziet zoals Coosemans (niet enkel de fase met Kadri) en dan klagen dat het de ref zijn schuld zou zijn. Het enigste dat kan verwijten is dat hij die gast geen rode kaart geeft maar dan gaan er weer andere klagen…
Gaat uiteraard niet gebeuren, zo kortzichtig en hypocriet zijn de meeste clubs en voetballers wel natuurlijk.
Veel klagen en zagen, vb. Burgess ook vorige week als het in hun nadeel is, maar als ze het zelf doen en er kritiek op komt ontkennen ze het licht van de zon.

Weinig mis? Zo een beuk in de rug, zonder bal in de buurt en enkele minuten nadat hij hem in de zestien ook onderuit loopt en en dan de huid vol scheld...
Marginaal gedrag tot en met, type Rudiger en consoorten. Duidelijk zijn truken van Union meegenomen.

Weinig respect voor dergelijke spelers.
Schei toch f*ing uit man.

Gaat nooit gebeuren hè

Alles rond het voetbal vind dit blijkbaar normaal
Vanderheyden "dit hoort bij voetbal"
Vandenbempt "Als Cvetkovic slim is, laat hij zich eerst vallen"
"Zet Bertaccini bij Vanderheyden en laat die wat vervelend gaan doen, dan pakt die nog zijn 2e geel"

Ik heb er geen probleem mee als het eens bikkelen is voor een bal of wat stevigere duels en tackles
Maar sommige vergeten precies dat dat spel nog steeds rond die bal draait

3-0 verliezen tegen Union zonder hun vier sterkhouders, dat sowieso al moeilijk scoort. Tsja. :laugh:

Was beter een PO met 3 ploegen geweest.

:laugh: je weet maar al te goed dat dit dikke zever is
Ahja, goed argument voor de rechtbank dit: we roepen dat al jaren en dat is niet echt tegen de joden, enkel tegen die historisch rijke club anderlecht!

Daarmee stigmatiseren we niemand 👍
Langs de andere kant geen commentaar VS de rellen in Molenbeek.

Maar union en anderlecht vertegenwoordigen alles wat we haten in het moderne voetbal 🤣

Goe bezig jongens

Ahja, goed argument voor de rechtbank dit: we roepen dat al jaren en dat is niet echt tegen de joden, enkel tegen die historisch rijke club anderlecht!

Daarmee stigmatiseren we niemand 👍
Langs de andere kant geen commentaar VS de rellen in Molenbeek.

Maar union en anderlecht vertegenwoordigen alles wat we haten in het moderne voetbal 🤣

Goe bezig jongens
Kijk in u eigen spiegel menneke.

Terug
Bovenaan