Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Le grand classe!Armoe? Compleet debiel. Laat die gast eens gewoon vieren. Speelt dit seizoen voor STVV en niet voor Anderlecht, maar Augustinson had dat blijkbaar niet door ofzo?
Heb niet gekeken, wat deden de spelers van Anderlecht soms?
aandacht afleiden van hun eigen zwakke prestatieBest triestig als ge daarvoor al zo debiel moet beginnen![]()
"Als je scoort, mag je toch vieren voor je ploeg?": uitbundige Goto wordt de levieten gelezen door Anderlecht-spelers | sporza
Dan scoor je nog eens, voor het eerst in twee maanden, en dan krijg je een fikse uitbrander omdat je te enthousiast viert. Het overkwam STVV-speler Keisuke Goto na de match tegen Anderlecht, waar zijn ex-ploegmaats het gejuich van de Japanner maar matig wisten te appreciëren.sporza.be
Die passie heel de match niet gezien maar dan vliegen ze wel op Goto. Vond dat zo triestigArmoe? Compleet debiel. Laat die gast eens gewoon vieren. Speelt dit seizoen voor STVV en niet voor Anderlecht, maar Augustinson had dat blijkbaar niet door ofzo?
En die heeft dan net zijn contract nog verlengdUiteraard zit Coosemans er weer bij.![]()

Succes er mee.En die heeft dan net zijn contract nog verlengd![]()

Er is dan ook geen klasse meer bij Anderlecht. Niet op de bank, niet in de ploeg en niet in het bestuur. Blij dat ik er weer geen seconde van gezien heb. Dat is nu de 7de wedstrijd na elkaar dat ze weggespeeld zijn zekerSucces er mee.
Pakt ook wel regelmatig punten, maar wat een opgefokt figuur is dat toch, erg klassevol kan je dat toch ook niet meer noemen.
Klopt volledig. De enige met klasse zat gisteren met een enkelbrace voor de match wat te keuvelen met Goto.Er is dan ook geen klasse meer bij Anderlecht. Niet op de bank, niet in de ploeg en niet in het bestuur. Blij dat ik er weer geen seconde van gezien heb. Dat is nu de 7de wedstrijd na elkaar dat ze weggespeeld zijn zeker
Ik heb het er echt mee gezien voor dit seizoen. Zelf men ticket voor de bekerfinale heb ik doorgegeven. Ik ga er geen tijd meer insteken. Dat verdienen ze nietKlopt volledig. De enige met klasse zat gisteren met een enkelbrace voor de match wat te keuvelen met Goto.
Oplossing zal uit de jeugd moeten komen dan want een elftal met klasse kopen gaat niet direct lukken binnen budgetKlopt volledig. De enige met klasse zat gisteren met een enkelbrace voor de match wat te keuvelen met Goto.
vraag is natuurlijk hoeveel % van die 30 miljoen overal gaat blijven plakken en wat er effectief netto overblijft om nieuwe spelers mee te halen.30 millies voor Catje en de zware contracten van Yari, Hazard en Augustinsson die wegvallen kan je iets mee doen toch
en dan nog de 10 miljoen van Goto want die wil ook sowieso weg.vraag is natuurlijk hoeveel % van die 30 miljoen overal gaat blijven plakken en wat er effectief netto overblijft om nieuwe spelers mee te halen.
gaat op transfergebied een boeiende zomer worden, grote kuis bij Club en Rsca, ook bij Genk vermoedelijk wel wat versterking en Union gaat ons ongetwijfeld weer verbazen met spelers die niemand kende.