Spooky
Well-known member
Nope, al verwacht ik wel enkel winst. Ook Union uit op rsca op papier niet simpel, al verwacht ik ook daar wel enkel winstGent uit toch ook nooit (zelden) simpel voor Club.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, al verwacht ik wel enkel winst. Ook Union uit op rsca op papier niet simpel, al verwacht ik ook daar wel enkel winstGent uit toch ook nooit (zelden) simpel voor Club.

Had op geen enkel moment een 'pompen of verzuipen' gevoel. Zelf niet op't eindHet is pompen of verzuipen op dit moment.
Zoals ik hierboven schreef nooit echt in de problemen gekomen. Aanvallend zwak, idd, maar kon er gisteren mee leven op Union.Verschrikkelijk zwak, 2e helft niets getoond en gekomen voor een punt.
Ja, altijd gezegd dat Union nog wel een steek ging laten vallen en dat Club nog gewoon kampioen speelt.Al die doemdenkers hier zondag,… nu wel alles terug in eigen handen en hebben tegen de 2 sterksten al op verplaatsing gespeeld
En Club zal geen extra steken meer laten vallen? Geloof ik nog altijd niet met het naïeve spel zonder stabiliteit in de verdediging.Ja, altijd gezegd dat Union nog wel een steek ging laten vallen en dat Club nog gewoon kampioen speelt.
Maar we scoren ontzettend gemakkelijk... wordt dus de vraag in die matchen tegen nrs 3-6 wat de doorslag gaat geven: Union dat de 0 kan houden, of wij die gemakkelijk scoren?En Club zal geen extra steken meer laten vallen? Geloof ik nog altijd niet met het naïeve spel zonder stabiliteit in de verdediging.
Is toch al fel verbeterd? Ik keek toevallig naar Genk (met Hayen) en ik herkende precies het Club van enkele jaren geleden -> eindeloos gebrij en maar niet door de verdediging geraken.Het was gisteren ook echt wel raar dat Mechelen zo in elkaar stortte na die goede eerste helft.
Als je ons veel ruimte geeft dan kunnen we wel heel indrukwekkend voetballen, maar als er veel druk is en weinig ruimte dan loopt het soms enorm stroef.
Dan bedoel je toch niet het Club onder Hayen want die is maar anderhalf jaar trainer geweest (gestart in 2024 en eind 2025 al buiten gebonjourd) bij jullie dus zeker niet enkele jaren geledenIs toch al fel verbeterd? Ik keek toevallig naar Genk (met Hayen) en ik herkende precies het Club van enkele jaren geleden -> eindeloos gebrij en maar niet door de verdediging geraken.
Dat vind ik toch al wel verbeterd bij ons, grote probleem is natuurlijk onze defensie, zeker met Ordonez die gaat vertrekken moet daar serieuze versterking komen.
niet per sé Hayen nee, maar zette er wel Hayen bij omdat die nogal op een piedestal werd geplaatst maar die krijgt Genk toch ook niet draaiende momenteel.Dan bedoel je toch niet het Club onder Hayen want die is maar anderhalf jaar trainer geweest (gestart in 2024 en eind 2025 al buiten gebonjourd) bij jullie dus zeker niet enkele jaren geleden
Tegen Union had ik echt geen enkele minuut het gevoel dat we erdoor gingen geraken. Key is dan om snel te spelen, zuiver te spelen, het spel te verleggen. Dat blijft toch moeilijk. Je hoort het Tzolis ook zeggen in die aftermovie die ze gepost hebben, we beginnen dan ballen in de lucht te spelen ipv over de grond en dan maak je je het jezelf als "voetballende" ploeg echt wel lastig. Ook weinig spelers die een splijtende pass durven geven buiten Vanaken. Gisteren in de eerste helft ook enorm vaak gewoon opzij of naar achter terwijl er soms echt wel ruimte lag om Tzolis aan te spelen.Is toch al fel verbeterd? Ik keek toevallig naar Genk (met Hayen) en ik herkende precies het Club van enkele jaren geleden -> eindeloos gebrij en maar niet door de verdediging geraken.
Dat vind ik toch al wel verbeterd bij ons, grote probleem is natuurlijk onze defensie, zeker met Ordonez die gaat vertrekken moet daar serieuze versterking komen.
Kwestie van gebrek aan vertrouwen "hoop ik", denk echt wel dat de kwaliteit er is, maar die vele tegengoals gaan vermoedelijk ervoor zorgen dat spelers schrik hebben om risico te nemen.Tegen Union had ik echt geen enkele minuut het gevoel dat we erdoor gingen geraken. Key is dan om snel te spelen, zuiver te spelen, het spel te verleggen. Dat blijft toch moeilijk. Je hoort het Tzolis ook zeggen in die aftermovie die ze gepost hebben, we beginnen dan ballen in de lucht te spelen ipv over de grond en dan maak je je het jezelf als "voetballende" ploeg echt wel lastig. Ook weinig spelers die een splijtende pass durven geven buiten Vanaken. Gisteren in de eerste helft ook enorm vaak gewoon opzij of naar achter terwijl er soms echt wel ruimte lag om Tzolis aan te spelen.
Was snel opgelost, maar toch.Ik denk dat die met vol goeie moed uit de kleedkamer kwamen, maar als je dan letterlijk geen bal geraakt hebt en de eerst bal op doel valt binnen, dan snijdt dat wel je adem af denk ik.Het was gisteren ook echt wel raar dat Mechelen zo in elkaar stortte na die goede eerste helft.
Als je ons veel ruimte geeft dan kunnen we wel heel indrukwekkend voetballen, maar als er veel druk is en weinig ruimte dan loopt het soms enorm stroef.
Hoe zwak is dit Anderlecht. En straks weer winnen
Sebiet 9/9 en de derde plek. Dan nog de beker en er is goed gewerktGe zult als supporter maar telkens die verplaatsing doen
En dan morgen weer uitgelachen worden op het werk