Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Multilive is irritant vind ik, ik wil ook gewoon
Werkt bij mij goed.Ligt het aan mij of werkt die multilive ook niet?

Club-KVM is ook een soort multilive, maar dan met talen.Multilive trekt ook op de hond zen kl
Toon 1 match live en schakel als iets is op een ander veld.
Nee schakelen naar match 2 om dan live te gaan naar match 3
En commentaar van 2 matchen door elkaar + de studio

Of Go Cercle? Na 20 minuten heb je de kloof van "6 doelpunten inhalen" al gehalveerdGo dender ! <3

Mja wat anderlecht doet maakt normaal niet uit dacht ik? Ale als gent wint dan zijn wij er niet bij.. tenzij we een heel deel goedmaken met 5-6 goals ofzoOf Go Cercle? Na 20 minuten heb je de kloof van "6 doelpunten inhalen" al gehalveerd![]()

Die 6 goals zijn er nu nog drie en we zijn 25 minuten ver. Zou stunt zijn, maar je weet nooit.Mja wat anderlecht doet maakt normaal niet uit dacht ik? Ale als gent wint dan zijn wij er niet bij.. tenzij we een heel deel goedmaken met 5-6 goals ofzo
Oh cool ! Hopen dat t vanavond eens n keertje gaat meezitten voor ons na zo n ongelofelijk kutseizoenDie 6 goals zijn er nu nog drie en we zijn 25 minuten ver. Zou stunt zijn, maar je weet nooit.
Tuurlijk wel, als Gent wint. Dan moet je hopen dat Anderlecht verliest en dat je nog 4 goals maakt.Mja wat anderlecht doet maakt normaal niet uit dacht ik? Ale als gent wint dan zijn wij er niet bij.. tenzij we een heel deel goedmaken met 5-6 goals ofzo
Union twee quasi identieke goals.
Hmm die Union leek me daar toch reeds te staan (maar heb het maar met 1 oog gezien)?De eerste heb ik nie gezien maar die 2e is toch een overduidelijk blok op die verdediger?
Niet op gelet. Multilive staat open op mijn iPad naast mij en zag gewoon de herhalingDe eerste heb ik nie gezien maar die 2e is toch een overduidelijk blok op die verdediger?

Nope, 1-3Anderlecht 1-2 achter![]()