Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Nog 3 goals he. Lijkt me sterk nu.That didn’t age well
Volwassen eerste helft van ons. Mechelen weinig laten zien
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog 3 goals he. Lijkt me sterk nu.That didn’t age well
Goede voornemens genomen zeker?Visser eigenlijk weer goede eerste helft gefloten, sinds nieuwjaar is dat precies een andere mens.

Was mission impossible voor de start maar ondertussen zou ik als rsca bestuur toch wel serieus zenuwachtig wordenNog 3 goals he. Lijkt me sterk nu.
Stel je voor dat Genk effectief nog over Anderlecht gaat.

Kan me niet inbeelden dat Anderlecht niet meer gaat scoren. Maarja, you never knowWas mission impossible voor de start maar ondertussen zou ik als rsca bestuur toch wel serieus zenuwachtig worden
Triestig figuur ook die Laforge. Dat is één uit de categorie van niet beter kunnen denk ik.Laforge die een goal tegen zen zin afkeurt. Wordt naar de var geroepen voor een lichte fout in de opbouw, 10 passen voor de goal. Gesiculeert naar de var dat hij toch niet kan afkeueren, die probeert hem met tal van beelden te overtuigen en de man plooit. Arm voetbal
Owngoals dan voor het spannend te maken.Kan me niet inbeelden dat Anderlecht niet meer gaat scoren. Maarja, you never know
Ja… zwak van Ordonez. Was imo wel fout op StankovicKunnen wij nu nooit eens de nul houden?
Ook gewoon zwak gekeept vind ik.Ja… zwak van Ordonez. Was imo wel fout op Stankovic
Lichaam is op lijkt me, als je laag schiet heb je veel kans dat hij er niet meer bij kan.Ook gewoon zwak gekeept vind ik.
Is me nu al een paar keer opgevallen dat Mignolet bij sommige ballen gewoon blijft staan als een standbeeld. Die kon hier toch op z'n minst een poging doen? 't Was quasi een rollertje van Raman.
Mja, wel zeer verfrissend zo een ref die al een hele wedstrijd laat doorspelen..Ja… zwak van Ordonez. Was imo wel fout op Stankovic
Ja, die explosiviteit is wat weg. Gezien zijn leeftijd niet zo verwonderlijk maar inderdaadOok gewoon zwak gekeept vind ik.
Is me nu al een paar keer opgevallen dat Mignolet bij sommige ballen gewoon blijft staan als een standbeeld. Die kon hier toch op z'n minst een poging doen? 't Was quasi een rollertje van Raman.
Was mission impossible voor de start maar ondertussen zou ik als rsca bestuur toch wel serieus zenuwachtig worden