Jupiler Pro League 2025-2026

Voor mij is dit het recept voor een zalige voetbal avond. Alle matchen tegelijk op de radio en wat zitten werken, totale flash backs naar mijn studententijd.

Laforge die een goal tegen zen zin afkeurt. Wordt naar de var geroepen voor een lichte fout in de opbouw, 10 passen voor de goal. Gesiculeert naar de var dat hij toch niet kan afkeueren, die probeert hem met tal van beelden te overtuigen en de man plooit. Arm voetbal

Laforge die een goal tegen zen zin afkeurt. Wordt naar de var geroepen voor een lichte fout in de opbouw, 10 passen voor de goal. Gesiculeert naar de var dat hij toch niet kan afkeueren, die probeert hem met tal van beelden te overtuigen en de man plooit. Arm voetbal
Triestig figuur ook die Laforge. Dat is één uit de categorie van niet beter kunnen denk ik.

Ook gewoon zwak gekeept vind ik.

Is me nu al een paar keer opgevallen dat Mignolet bij sommige ballen gewoon blijft staan als een standbeeld. Die kon hier toch op z'n minst een poging doen? 't Was quasi een rollertje van Raman.
Lichaam is op lijkt me, als je laag schiet heb je veel kans dat hij er niet meer bij kan.

Ook gewoon zwak gekeept vind ik.

Is me nu al een paar keer opgevallen dat Mignolet bij sommige ballen gewoon blijft staan als een standbeeld. Die kon hier toch op z'n minst een poging doen? 't Was quasi een rollertje van Raman.
Ja, die explosiviteit is wat weg. Gezien zijn leeftijd niet zo verwonderlijk maar inderdaad

Terug
Bovenaan