Nee mijn collega heeft dat genomen en meteen opgezegd dat hij dat niet zou vergeten.Het is dus niet zo dat als ik vandaag opzeg ik m'n toegang kwijt ben? Bij sommige abbo's is dat dus effectief... (wrs niet bij Dazn)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee mijn collega heeft dat genomen en meteen opgezegd dat hij dat niet zou vergeten.Het is dus niet zo dat als ik vandaag opzeg ik m'n toegang kwijt ben? Bij sommige abbo's is dat dus effectief... (wrs niet bij Dazn)
Bij Play Sports is dat helaas wel zo. Van zodra ge dat er uit haalt is het weg. :')Het is dus niet zo dat als ik vandaag opzeg ik m'n toegang kwijt ben? Bij sommige abbo's is dat dus effectief... (wrs niet bij Dazn)
Gohja helaas vind ik dat niet. Ik zegde dat na het seizoen telkens op om de eerste match terug te nemen. Zo moet je niet onnodig betalen voor de maanden waarin er geen voetbal was, en als je het terug nam kreeg je de eerste maand nog dikwijls gratisBij Play Sports is dat helaas wel zo. Van zodra ge dat er uit haalt is het weg. :')

Ik keek vroeger liever van match naar match die laatste speeldag, zelf beslissen welke match waar het spannend was. Via Play sports was dat heel simpel ; zapte je gewoon 1 zender verder. In hun app is dat onmogelijk. Als er veel wedstrijden gelijktijdig zijn, is dat toch echt een manko in hun app.
Als je nu intekent bij hen, betaal je 49 euro tot 31/07. Als abonnee betaal je 4 keer 19,99 euro voor dezelfde periode ( als je later intekende zelf 4 keer 25 euro). Dat is toch je eigen betalende klanten tegen de borst stoten. In mijn ogen zegt dit vooral hoe weinig betalende klanten ze hebben en hoe diep ze moeten gaan om toch een beetje geld te kunnen recupereren
Ik heb dat van die 50 euro gisteren ook gezienDa's toch echt een dikke fuckyou naar al degene die al een abonnement hebben.
Nu, mij niet gelaten hoor. Ik was al aan het wachten op zoiets, dus komt mij goed uit.

Ik ben ook niet verwonderd hoor. Verre van. Maar het is wel frappant hoeveel verschillende bedragen dazn rond de hoofden gooit van de mensen dit seizoen. Hoe je het ook draait of keert. Bij Play moest iedereen hetzelfde betalen. Ongeacht wanneer je instapte. Bij Dazn zijn er al heel veel verschillende bedragen voorbij gekomen. Hun basis bedrag is trouwens ook gestegen van 19,99 naar 24,99 euro en het seizoen is nog niet eens voorbij. Ik vind dat toch een andere politiek dan de telecom. Eerder eentje van : we weten het zelf niet wat we aan de mensen moeten vragen. Dus laten we maar wat proberen.Het is idd belachelijk, maar ooit al eens een energie of telecom contract afgesloten? Dat is toch dezelfde shit constant?
Nieuwe klanten -> kortingen a volonté
Trouwe klanten -> fuck off, we hebben je al vast, boeit ons niet
Er is een reden waarom ze zeggen dat je elk jaar moet veranderen voor zo'n dingen om er het goedkoopst van af te zijn.
En ja, zo'n DAZN is natuurlijk nog iets anders, maar verwonderd zijn over dergelijke praktijken van bedrijven, neen, dat moet je niet zijn![]()
Da's bij quasi elk bedrijf wel zo. Klagen helpt. Soms heb je zo van die acties als nieuwe abonnee dat je bvb een Nintendo Switch krijgt aan 100 euro. Mijn broer heeft daar toen ook eens naar de klantendienst voor gebeld en die kreeg dat toen ook.Ja, want telenet heeft zijn prijzen nooit aangepast. Over Telenet gesproken, de verhalen die ik hoorde over hun praktijken in het begin van het voetbalseizoen zijn ook niet koosjer. Je moest maar klagend bellen over het uitblijven van het Belgisch voetbal en gaven je gewoon gratis maanden play sports cadeau. Lijkt me ook niet mooi naar de stille betaler toe.
Da's iets wat Telenet in het algemeen doet ook.Ja, want telenet heeft zijn prijzen nooit aangepast. Over Telenet gesproken, de verhalen die ik hoorde over hun praktijken in het begin van het voetbalseizoen zijn ook niet koosjer. Je moest maar klagend bellen over het uitblijven van het Belgisch voetbal en gaven je gewoon gratis maanden play sports cadeau. Lijkt me ook niet mooi naar de stille betaler toe.
Dat heb ik toch nooit gezegd? Tuurlijk hebben die dat aangepast met indexatie; maar dat was dan voor iedereen hetzelfde. Niet de rompslomp aan bedragen die nu de ronde doen. De ene betaalt 19,99 euro per maand, de andere 24,99 per maand. Iemand anders 34,99 euro voor 1 maand. Nu ineens nieuwe mensen 49,99 euro voor 4 maanden. Dat is toch een rompslomp aan bedragen. En niet vergeten dat de mensen die een jaarabo hebben daar vanaf juni gaan betalen voor niks. Dat was een groot voordeel bij Telenet waarin je die maanden gewoon kon opzeggen en niet meer hoeft te betalen voor niks. Dat gaat hier natuurlijk ook niet. En dan is de vraag nog wat het volgend seizoen gaat geven. Kan zijn dat je vanaf juni nog vele maanden daar moet betalen zonder Belgisch voetbalJa, want telenet heeft zijn prijzen nooit aangepast. Over Telenet gesproken, de verhalen die ik hoorde over hun praktijken in het begin van het voetbalseizoen zijn ook niet koosjer. Je moest maar klagend bellen over het uitblijven van het Belgisch voetbal en gaven je gewoon gratis maanden play sports cadeau. Lijkt me ook niet mooi naar de stille betaler toe.
Op dat vlak mss niet, maar ik ga mijn mening erover niet herzien. Daarboven komt ook nog eens de kwaliteit van de uitzendingen en gebruiksgemak toch wel. Probeer zondag maar eens te zappen van match naar match om wat te volgen. Dat is gewoon onmogelijk bij dazn. Telkens terug naar menu en dan 20 seconden wachten eer de match laad. Dat was vorig jaar een simpele toets naar boven en klaar. Dat vind ik het grootste manko van DAZN en ook de vertraging. Ik was dit weekend Mechelen - Anderlecht aan het zien bij een kameraad via dazn. Ik kreeg op mijn gsm de melding van de rode kaart en de 1-0 terwijl dit pas een minuut later op beeld kwam. Dat vind ik toch lachwekkendWat een propaganda zeg, even wat opzoekingen gedaan. Wat heeft Telenet allemaal als promotie-acties gedaan:
- 1 maand gratis acties
- mediadeal met bv Humo voor gratis maanden
- tijdelijk lagere prijzen aanbieden
- gratis sportzender
- gratis weekends
En tot april 25 schommelde de te betalen prijs weldegelijk in functie van de koppelverkoop bij telenet(tv, internet, telefonie) =》 maandelijks verschillende prijzen.
Telenet is echt niet beter dan DAZN op dat vlak hoor.
Dat laatste heb ik in het verleden ook voor gehad met PlaySports/ProximusOp dat vlak mss niet, maar ik ga mijn mening erover niet herzien. Daarboven komt ook nog eens de kwaliteit van de uitzendingen en gebruiksgemak toch wel. Probeer zondag maar eens te zappen van match naar match om wat te volgen. Dat is gewoon onmogelijk bij dazn. Telkens terug naar menu en dan 20 seconden wachten eer de match laad. Dat was vorig jaar een simpele toets naar boven en klaar. Dat vind ik het grootste manko van DAZN en ook de vertraging. Ik was dit weekend Mechelen - Anderlecht aan het zien bij een kameraad via dazn. Ik kreeg op mijn gsm de melding van de rode kaart en de 1-0 terwijl dit pas een minuut later op beeld kwam. Dat vind ik toch lachwekkend
Ik had dat met Play of Proximus ook voor als ik via mijn Ipad keek op hun app. Daar zat inderdaad vertraging op. Op gewone tv heb ik daar nooit last van gehadDat laatste heb ik in het verleden ook voor gehad met PlaySports/Proximus
Is nog altijd zo. Op de Forza app staat een kaart of doelpunt al op terwijl Play Sports 1 a 2 minuten achter looptIk had dat met Play of Proximus ook voor als ik via mijn Ipad keek op hun app. Daar zat inderdaad vertraging op. Op gewone tv heb ik daar nooit last van gehad

Ooit ook meegemaakt. We hadden toen met het hele café voor de grap gejuicht bij een nep goal. Zag je die hele markt juichen voor niks en nadien al die gezichten die pas laat door hadden dat het niks wasHet hatelijkste is als je een WKmatch ziet op een groot scherm ergens op een grote/oude markt. En een ander café 10sec voor zit op jouw café. De wonderen van de technologie

We doen hetzelfde onder vrienden hier, als we doorhebben dat er een achterloopt met z'n stream, plots "godver" of "yes" in 't groepje zetten.Ooit ook meegemaakt. We hadden toen met het hele café voor de grap gejuicht bij een nep goal. Zag je die hele markt juichen voor niks en nadien al die gezichten die pas laat door hadden dat het niks was![]()