Jupiler Pro League 2025-2026

Pfoe wat een save van Mignolet nog. Onyedika totaal niet met de bal bezig. Als we winnen mogen we toch een beetje van een holdup spreken want Westerlo verdient hier niet om te verliezen

Algemeen voetbalniveau is Leko gewoon een stap achteruit op Hayen. En we hebben de beloofde passie niet eens in de plaats gekregen

Hopelijk is de blessure van Vanaken niet te erg, anders wordt een titel wel plots véél lastiger.
Idd, al geloof ik er sowieso niet echt in gezien ons spelniveau... Weeral makkelijke goal gepakt, als je de nul niet kan houden heb je een probleem en al zeker tegen de betere 5 ploegen.

Neen, wordt niets dit jaar. Komt er ook van als je je niet wil versterken in de breedte.

Mathematisch moet je er natuurlijk in geloven, maar toch.

Club heeft al meer dan dubbel zo veel goals geïncasseerd als Union dit seizoen. In de top 7 heeft enkel Gent er meer tegen. Dat is toch echt een probleem.

Denk niet dat iemand hier denkt dat wij kampioen gaan spelen. Maar als we dan een rebuild doen deze zomer, gaat het dan wel meteen lukken? De transfers zullen er wel boenk op moeten zijn.

Wat een fatalisme hier zeg, Club heeft toch nog steeds kwalitatief de sterkste kern van de competitie? Oké, ze pakken veel tegengoals en Leko is zeker niet de beste trainer, maar dat is een Hubert bij Union ook niet, die zijn toch ook niet zo indrukwekkend als vorig seizoen. Club staat nu drie punten achter op Union, in de playoffs is dat 1 wedstrijd beter doen en je staat gewoon aan de leiding. Club is voor mij toch nog steeds de favoriet (wat het ook aan zijn stand is verplicht).

Wat een fatalisme hier zeg, Club heeft toch nog steeds kwalitatief de sterkste kern van de competitie? Oké, ze pakken veel tegengoals en Leko is zeker niet de beste trainer, maar dat is een Hubert bij Union ook niet, die zijn toch ook niet zo indrukwekkend als vorig seizoen. Club staat nu drie punten achter op Union, in de playoffs is dat 1 wedstrijd beter doen en je staat gewoon aan de leiding. Club is voor mij toch nog steeds de favoriet (wat het ook aan zijn stand is verplicht).
Ik zeg niet dat we geen kampioen gaan worden, het moet gewoon en het is mijn verwachting. Alleen hebben ze het moeilijker gemaakt met de trainerswissel.

Mathematisch allemaal correct, maar we pakken te makkelijk goals en kunnen geen match dood maken... En dat bekoop je sowieso in zo'n play offs

Die gaan we sowieso kwijt zijn deze zomer !

Bon 1-0, nu blijven doorduwen tot t 4/5-0 staat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan