Jupiler Pro League 2025-2026

Kopen ze weinig mee natuurlijk.

Hopelijk spelen wij een goede match vandaag. Mechele op de bank wegens ziekte. Westerlo laatste keer gewonnen in 1999 tegen Club dus de statistieken hebben we mee.
Westerlo is in Brugge toch eens gaan winnen. 2 of 3 jaar geleden. Ik was daarbij. 0-2 dacht ik. Dus klopt niet wat je zegt

Toch maar gezwicht voor Dazn, 1x 50 euro kunnen ze krijgen van mij :tongue:
Wegens dat Dazn via een app is niet beschikbaar via iptv :(

Toch maar gezwicht voor Dazn, 1x 50 euro kunnen ze krijgen van mij :tongue:
Wegens dat Dazn via een app is niet beschikbaar via iptv :(
Je krijgt er misschien ineens een jaarabonnement bij nadien zonder Belgisch voetbal :p zelf 50 euro krijgen ze niet van mij. Heb ook gehoord dat ze hun maandelijkse prijzen laten stijgen hebben. Aan 19,99 euro kan je niet meer intekenen. Stijgt al naar 25 euro per maand.

Onyedika zijn nonchalance ga ik toch ook echt niet missen als hij vertrekt.

Seys trapt de bal ook zo vaak als een kip zonder kop naar voren. Niet te doen

Laatst bewerkt:
- Union heeft nooit de massa gehad, zelfs nu lukt het niet na jaren sportief succes

We kunnen makkelijk 4 duizend man extra vullen. (mega klein) Stadion is elke keer uitverkocht. Geen 30k nee dat denk ik niet, maar echt wel een divers tamelijk groot publiek hoor.

Er zit nul taktiek in dit club he. Ze weten al een hele wedstrijd niet waar naartoe met die bal. Je ziet zo dat we hier opnieuw niet met drie punten naar huis gaan.

Gewoon veel te weinig krediet gekregen.
Dat we veel goals gingen tegen krijgen onder Leko wist ik en kon ik mee leven op voorwaarde dat we zelf gewoon een aanvallende machine zouden zijn, maar dat is niet zo.

Terug
Bovenaan