Ook al gescoord op Cercle, maar dat telt blijkaar niet als buitenhuis.0-2! Boeken toe. Zijn eerste goal buitenshuis

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook al gescoord op Cercle, maar dat telt blijkaar niet als buitenhuis.0-2! Boeken toe. Zijn eerste goal buitenshuis

Westerlo is in Brugge toch eens gaan winnen. 2 of 3 jaar geleden. Ik was daarbij. 0-2 dacht ik. Dus klopt niet wat je zegtKopen ze weinig mee natuurlijk.
Hopelijk spelen wij een goede match vandaag. Mechele op de bank wegens ziekte. Westerlo laatste keer gewonnen in 1999 tegen Club dus de statistieken hebben we mee.
Thuis gewonnen, sorryWesterlo is in Brugge toch eens gaan winnen. 2 of 3 jaar geleden. Ik was daarbij. 0-2 dacht ik. Dus klopt niet wat je zegt
Je krijgt er misschien ineens een jaarabonnement bij nadien zonder Belgisch voetbalToch maar gezwicht voor Dazn, 1x 50 euro kunnen ze krijgen van mij
Wegens dat Dazn via een app is niet beschikbaar via iptv![]()
zelf 50 euro krijgen ze niet van mij. Heb ook gehoord dat ze hun maandelijkse prijzen laten stijgen hebben. Aan 19,99 euro kan je niet meer intekenen. Stijgt al naar 25 euro per maand.Ze lezen meeOei Vanaken geblesseerd. Tijd om Vetlesen een kans te geven

Brandon zit er zeker voor iets tussen. Kon het niet verkroppen dat Hans als enige elke wedstrijd zou gespeeld hebbenOei Vanaken geblesseerd. Tijd om Vetlesen een kans te geven

Eerste helft trok ook op niksAl heel de 2e helft platte kak. Zucht.
Ik mis Hayen echt wel. Het voetbal was ook niet altijd goed maar ik had toen wel het gevoel dat er een duidelijk plan wasEr zit nul taktiek in dit club he. Ze weten al een hele wedstrijd niet waar naartoe met die bal. Je ziet zo dat we hier opnieuw niet met drie punten naar huis gaan.
Pakt nog zn tweede geel jaNilsson gaat er hier nog ene maken.