Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit kan toch niet meer zegBurgess weer geen rood….
Waar die toch blijft mee wegkomen...
Genk niet aan onze goal gezien, de 2-1 laat de verhouding niet zien. Jullie probleem is groter dan enkel Sadick hoor. Je hebt op 96 min amper een kans bij elkaar gevoetbalt.
Bij ons toch zoeken vanvoor zonder Promise, maar zolang khalaili en vooral guilherme voor gevaar zorgen komt het wel goed
't Is toch wel straf hoe "eenvoudig" de oplossingen zijn die Hayen heeft geïntroduceerd. Waarom Finck dat zelf niet heeft uigeprobeerd of heeft ingezien is mij echt een raadsel.Los van alles geloof ik 100% in een goede toekomst onder Hayen. Volgend jaar spelen we meer dan waarschijnlijk gewoon een heel goed seizoen. De Condé moet natruurlijk wat vervangwerk doen, maar ge kunt echt verder met 80% van de kern.
Ge gaat toch niet ontkennen dat pakweg Burgess al jaren met verschrikkelijk veel zaken wegkomt die voor om het even welke andere speler gewoon niet zouden passeren?Dat die goal is afgekeurd voor hands terwijl die zijn arm tegen zijn lichaam hield is ook absurd.
Iedere keer dat geklaag dat 'die in Brussel' meer mogenspeel zelf dan zo hé, maar dat gaat precies zo makkelijk niet
Dat die goal is afgekeurd voor hands terwijl die zijn arm tegen zijn lichaam hield is ook absurd.
Iedere keer dat geklaag dat 'die in Brussel' meer mogenspeel zelf dan zo hé, maar dat gaat precies zo makkelijk niet
Dat die goal is afgekeurd voor hands terwijl die zijn arm tegen zijn lichaam hield is ook absurd.
Mijn punt was vooral dat van dat mooi spel dit seizoen niets overblijft. De eerste jaren kon je dat inderdaad wel pruimen, maar dat was vooral omdat Union geen topclub was maar een underdog die op die manier gewoon overpresteerde.Ik ben in se niet akkoord met "als je je als topclub wil profileren, moet je stoppen met dat afbraakvoetbal". Ieder doet het op zijn manier en de eerste jaren kon ik die stijl opz ich wel smaken. Compact spelen en uitbreken met bijwijlen mooi spel.
Tresoldi scoort enkel in Jan Breydel he.Rits knalt straks 90+8’ de 4-5 binnen om Anderlecht de volle buit te schenken. Mark my words.
De opstelling… ik had precies toch Vermant verwacht vandaag. Is normaal altijd goed tegen Anderlecht.
Is het ook ni gewoon de regel dat je geen dubbele straf mag krijgen? Penalty en rood voor een tackle heb ik al jaren niet meer op onze velden gezien.Is toch gewoon de regel? Alé ja ook niet 100% zeker want die veranderen elke zoveel maanden, maar qua hands aanvallend mag je inderdaad minder dan verdedigend, niet zo raar toch?
En dat van Burgess was gewoon donkerrood, bij de meeste fans van ploegen leeft gewoon het gevoel dat Union al jaren met meer wegkomt, zeker Burgess specifiek. Onbegrijpelijk dat de VAR hier niet ingrijpt.
Dat gezegd zijnde, Genk was nergens, te weinig durf, verdiende geen punt. Ik denk ook niet dat ze zelfs tegen 10 nog hadden gescoord.
Ik zie enkel de topmatchen van Union en daar is het toch vrijwel altijd betonvoetbal + counteren, kaarten naaien, veel theater en op het randje spelen imo.Is het ook ni gewoon de regel dat je geen dubbele straf mag krijgen? Penalty en rood voor een tackle heb ik al jaren niet meer op onze velden gezien.
Ik vind dat wij die reputatie gekregen hebben door enkele klote matchen te spelen in de playoffs. 90% van de tijd komt de tegenstander tegen ons gewoon verdedigen en zie ik het afbraak voetbal eerder bij de tegenstander.
Er wordt gewoon iedere keer een gigantisch harde focus gelegd bij hem. Hij is al +5j de leider in de verdediging. Normaal dat je dan een compilatie kan maken van enkele tackles.Ge gaat toch niet ontkennen dat pakweg Burgess al jaren met verschrikkelijk veel zaken wegkomt die voor om het even welke andere speler gewoon niet zouden passeren?
En misschien willen andere clubs zo niet voetballen. No offense, maar als Union zich vroeg of laat als Belgische topclub wil profileren, moet het misschien wel gewoon afstappen van dat bijwijlen echt gewoon afbraakvoetbal.
Ja vandaar dat ik 90% zei hé. Een match tegen Club is totaal anders dan eender welke match in de jupkesleague.Ik zie enkel de topmatchen van Union en daar is het toch vrijwel altijd betonvoetbal + counteren, kaarten naaien, veel theater en op het randje spelen imo.
Is het ook ni gewoon de regel dat je geen dubbele straf mag krijgen? Penalty en rood voor een tackle heb ik al jaren niet meer op onze velden gezien.
Ik vind dat wij die reputatie gekregen hebben door enkele klote matchen te spelen in de playoffs. 90% van de tijd komt de tegenstander tegen ons gewoon verdedigen en zie ik het afbraak voetbal eerder bij de tegenstander.