Grappig dat je dit opbrengt, want dat was dan nog eens door exact dezelfde reden namelijk Nurudeen die "krampen" had, en dat wouden bepaalde kenners achteraf in de media dat nog goed praten ook met "de warmte", "de spanning/stress", je mag dat niet onderschatten ... profvoetballers dames en heren

(en dan heb ik het niet over een veldspeler die al 90 minuten de uit zijn lijf gelopen heeft hé, daar kan ik dit wel nog snappen, je zoekt grenzen op uiteraard).
Nuja, dat voetballers zich niet schamen om zichzelf belachelijk te maken weten we natuurlijk al lang met geveinsde blessures of fouten (shwalbes), als een wildeman tekeer gaan als je een overduidelijke (zware) fout gemaakt hebt, eigenlijk best triestige sport als je dat zo allemaal eens gaat oplijsten - soms kan ik me daar zo enorm in ergeren in al die marginaliteit
Ook niet overtuigd dat stopklok een oplossing is, totaal niet eigenlijk. Al veel gezegd, los van welke momenten wel of niet, dan nog zouden ploegn er alles aan doen de flow van het spel te onderbreken. En het is net dat die voor de aanvallende ploeg frustrerend is, omdat gans de boel constant onderbroken wordt, waardoor je tegenstander weer op adem of in organisatie kan komen, tactisch bijsturen, ... dat is voor mij dé reden waarom dit helemaal niets zal uitmaken en je idd eindeloze "timeout" taferelen gaat hebben de laatste 10 minuten, zal ook niet om aan te zien zijn hoor.