Jupiler Pro League 2025-2026

Ze zeiden op tv ook dat de klok verkeerd liep dus dat ze sowieso tot 99/100 gingen spelen. En dan nog die keeper zijn fratsen erbij, gewoon helemaal hun verdiende loon. Maar dit moest echt niet zo moeilijk voor ons vandaag.

Komaaaaan, het kan me werkelijk ff niet schelen hoe slecht dit was, maar een verdomd belangrijke 3 punter
Bwa... Van de 14 laatste wedstrijden van het seizoen, was dit 1 van de 4 minst belangrijke he. Deze is (samen met de komende 3 wedstrijden) maar de helft zo belangrijk als de laatste 10 wedstrijden.

Bwa... Van de 14 laatste wedstrijden van het seizoen, was dit 1 van de 4 minst belangrijke he. Deze is (samen met de komende 3 wedstrijden) maar de helft zo belangrijk als de laatste 10 wedstrijden.
Deze is toch belangrijk voor het gevoel, terugkomen op Union. Anders was het weer een gemiste kans in de competitie.

Nu halen ze wel nog de 3 punten binnen.
Sjah, op puur geluk natuurlijk, kon bij Hayen ook zomaar gebeuren natuurlijk zoiets.
Coach deed eigenlijk niets om de match te doen kantelen, tenzij je niets veranderen ook een tactische ingreep is - jah, in feite wel hé als ik er zo over nadenk :unsure:

Helemaal correct dat de scheids zo lang laat doorspelen (tot minuut 99:30-100), is logisch met dat theater van de keeper. Daarop dus niks aan te merken.

Anderzijds mis ik soms toch wel wat consistentie bij het toekennen van de extra speeltijd op het einde van de match. Klein voorbeeld van bv. de match van Waregem op Brugge een tijdje geleden.
  • Eerste helft, Brugge staat achter en er komen +- 5 minuten extra tijd bij als ik me niet vergis. Dit terwijl de match quasi niet had stilgelegen, buiten 3 doelpunten en 1 wissel.
  • Tweede helft, Brugge staat voor en er komen 5 minuten extra tijd bij. Dit terwijl de match meerdere malen heeft stilgelegen door 4 doelpunten en een 5-tal wissels.
Lijkt me dat dit dus regelmatig in het voordeel van de grotere ploeg is. Uiteraard heb ik hier geen objectieve analyse van, eerder een algemeen gevoel.

Net de overtreding gezien op Tzolis, hoe kom je erbij om daar zo in te gaan? Tzolis en Club mogen van geluk spreken dat het niet erger is, schorsen tot einde seizoen.

Helemaal correct dat de scheids zo lang laat doorspelen (tot minuut 99:30-100), is logisch met dat theater van de keeper. Daarop dus niks aan te merken.

Anderzijds mis ik soms toch wel wat consistentie bij het toekennen van de extra speeltijd op het einde van de match. Klein voorbeeld van bv. de match van Waregem op Brugge een tijdje geleden.
  • Eerste helft, Brugge staat achter en er komen +- 5 minuten extra tijd bij als ik me niet vergis. Dit terwijl de match quasi niet had stilgelegen, buiten 3 doelpunten en 1 wissel.
  • Tweede helft, Brugge staat voor en er komen 5 minuten extra tijd bij. Dit terwijl de match meerdere malen heeft stilgelegen door 4 doelpunten en een 5-tal wissels.
Lijkt me dat dit dus regelmatig in het voordeel van de grotere ploeg is. Uiteraard heb ik hier geen objectieve analyse van, eerder een algemeen gevoel.
Die wedstrijd van Waregem op Brugge is nu wel al even geleden. Als ik Sporza het verslag lees zie ik wel dat er er ook een afgekeurde goal was door de VAR voor nipt buitenspel, geen idee hoelang dat herbekijken heeft geduurd. Ook was de wissel voor een geblesseerde speler van Waregem, heeft die eerst nog verzorging gehad op het veld?

Net de overtreding gezien op Tzolis, hoe kom je erbij om daar zo in te gaan? Tzolis en Club mogen van geluk spreken dat het niet erger is, schorsen tot einde seizoen.
dat die kerel nog verbaasd is :crazy:
gewoon voor de 2 benen gaan, die mag gerust de rest van de reguliere competitie missen. (en nog wat PO dagen ook)

Terug
Bovenaan