Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk, het is terecht he, daar niet van.Sorry maar als keeper daar wat tijd liggen rekken met “krampen”. Zal ze dik leren
Ge vergeet de fake krampen van de keeper die meer dan 2 minuten geduurd hebben toen de extra tijd in ging?8 min laten overspelen , 10 min scoren ze ... ja man
Hun keeper die nog minuten neerlag tellen ze er bij he.8 min laten overspelen , 10 min scoren ze ... ja man
De acht minuten zijn maar ingegaan na 91:30, waarna de doelman de bal waarschijnlijk nog 2 minuten bij zich heeft gehad.8 min laten overspelen , 10 min scoren ze ... ja man
Nu halen ze wel nog de 3 punten binnen.Merk tbh echt geen verschil in vergelijking met Hayen. Terwijl Leko toch kwam om vuur en gRinTa in de ploeg te brengen
Bwa... Van de 14 laatste wedstrijden van het seizoen, was dit 1 van de 4 minst belangrijke he. Deze is (samen met de komende 3 wedstrijden) maar de helft zo belangrijk als de laatste 10 wedstrijden.Komaaaaan, het kan me werkelijk ff niet schelen hoe slecht dit was, maar een verdomd belangrijke 3 punter
Deze is toch belangrijk voor het gevoel, terugkomen op Union. Anders was het weer een gemiste kans in de competitie.Bwa... Van de 14 laatste wedstrijden van het seizoen, was dit 1 van de 4 minst belangrijke he. Deze is (samen met de komende 3 wedstrijden) maar de helft zo belangrijk als de laatste 10 wedstrijden.
Sjah, op puur geluk natuurlijk, kon bij Hayen ook zomaar gebeuren natuurlijk zoiets.Nu halen ze wel nog de 3 punten binnen.

Die wedstrijd van Waregem op Brugge is nu wel al even geleden. Als ik Sporza het verslag lees zie ik wel dat er er ook een afgekeurde goal was door de VAR voor nipt buitenspel, geen idee hoelang dat herbekijken heeft geduurd. Ook was de wissel voor een geblesseerde speler van Waregem, heeft die eerst nog verzorging gehad op het veld?Helemaal correct dat de scheids zo lang laat doorspelen (tot minuut 99:30-100), is logisch met dat theater van de keeper. Daarop dus niks aan te merken.
Anderzijds mis ik soms toch wel wat consistentie bij het toekennen van de extra speeltijd op het einde van de match. Klein voorbeeld van bv. de match van Waregem op Brugge een tijdje geleden.
Lijkt me dat dit dus regelmatig in het voordeel van de grotere ploeg is. Uiteraard heb ik hier geen objectieve analyse van, eerder een algemeen gevoel.
- Eerste helft, Brugge staat achter en er komen +- 5 minuten extra tijd bij als ik me niet vergis. Dit terwijl de match quasi niet had stilgelegen, buiten 3 doelpunten en 1 wissel.
- Tweede helft, Brugge staat voor en er komen 5 minuten extra tijd bij. Dit terwijl de match meerdere malen heeft stilgelegen door 4 doelpunten en een 5-tal wissels.
dat die kerel nog verbaasd isNet de overtreding gezien op Tzolis, hoe kom je erbij om daar zo in te gaan? Tzolis en Club mogen van geluk spreken dat het niet erger is, schorsen tot einde seizoen.

Herinner me toch ook wel een paar keer dat we voor stonden en er veel tijd bij kwam zonder noemenswaardige reden.
De man op mijn foto is al maanden gebleseerd en mijn favoriete spelerNiet vergeten dat de man op uw foto een van de redenen is. Kwaliteit provinciale he.