Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo moet je echt nooit naar een bal gaan tbhHoe haal je het in je hoofd om op die manier in te komen bij 1-0.
Minimum. Deed 10 minuten geleden al een gelijkaardige tackle maar dan was Tzolis net te rapSchors die maar 6 speeldagen of zo
En dan nog verbaasd reageren hé, daarvoor moet je echt achterlijk zijn, sorry.Miljaar wat een fout. Zo'n fouten zie je de laatse jaren toch niet veel meer.
Eerste helft ook toch, langs achter aan de zijlijn?Minimum. Deed 10 minuten geleden al een gelijkaardige tackle maar dan was Tzolis net te rap
Uiteindelijk heeft Charleroi ook niet veel meer laten zien na die goal imoAllé, kom, verdiend of niet, kan me niet schelen, maar die overwinning moeten we pakken hé zeg
Geen van beide ploegen zou hier een punt mogen krijgen.Allé, kom, verdiend of niet, kan me niet schelen, maar die overwinning moeten we pakken hé zeg
Niet vergeten dat de man op uw foto een van de redenen is. Kwaliteit provinciale he.Is wel zijn verantwoordelijkheid.
Ik zie weinig progressie en steeds dezelfde fouten.
Kern is matig, tuurlijk, absoluut akkoord.
De verliesmatchen tegen Cercle en co liggen mij zwaarder op de maag dan deze.
Genk stond maanden onder hunnen kunnen geklasseerd en de trainerswissel is daar wel aan het werken.