Jupiler Pro League 2025-2026

Zouden ze weten dat ze uit de CL liggen, uit de beker en dat ze hun focus op de comp moeten zetten ?

Mooie overwinning gisteren tegen ZW. Laatste seconden en zo komt play-off 1 toch echt dichtbij. En dat met toch niet echt denderend voetbal. Hopelijk kunnen we nog stunten tegen paars-wit of Brugge.
Mag ik vragen wat er mooi was aan de overwinning van Mechelen tegen Waregem? Buiten het doelpunt in de laatste minuut, waarvan ik kan snappen dat het voor een extase zorgt. Voor de rest toch echt de mindere ploeg.

Mag ik vragen wat er mooi was aan de overwinning van Mechelen tegen Waregem? Buiten het doelpunt in de laatste minuut, waarvan ik kan snappen dat het voor een extase zorgt. Voor de rest toch echt de mindere ploeg.
Mooi in de zin van dat play-off 1 nu toch echt binnen handbereik is. Of we verdienen dat we daar staan is iets anders. Want het is al een jaar niet goed.

Voor Tzolis dan? Ergens blijf je toch hopen op een flits van hem, maar was wel archislecht, dus zou wel volledig terechte wissel zijn.
Forbs was even slecht, doet soms toch gewoon de raarste dingen. Match is momenteel gewoon een kopie van de bekermatch qua gevoel.

En we gaan gewoon op hetzelfde elan verder, voorzetten trekken op de ballen, dwaze passes/acties die niet aankomen.

Edit: rood, ik weet zelfs niet eens als dat een goeie zaak is, want een terugkruipend Charleroi zal niet per se makkelijker zijn vrees ik.

Terug
Bovenaan