Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puntenverlies moet toch niets doen bij jullie zoals club naar die competitie kijkt? En dan nog, ik ben er zeker van mocht club 30/30 halen in de playoffs jullie 31/30 halenBij ons was het vandaag ook echt huilen met de pet op hoor

Mag ik vragen wat er mooi was aan de overwinning van Mechelen tegen Waregem? Buiten het doelpunt in de laatste minuut, waarvan ik kan snappen dat het voor een extase zorgt. Voor de rest toch echt de mindere ploeg.Mooie overwinning gisteren tegen ZW. Laatste seconden en zo komt play-off 1 toch echt dichtbij. En dat met toch niet echt denderend voetbal. Hopelijk kunnen we nog stunten tegen paars-wit of Brugge.
Veel supporters zeggen van wel, maar ik zie ook weinig verschil hoor idd.
Gewoon helemaal geen verschil, alleen worden de momenten dat we nu goed spelen toegeschreven aan Leko zijn passie.Merk tbh echt geen verschil in vergelijking met Hayen. Terwijl Leko toch kwam om vuur en gRinTa in de ploeg te brengen
Mooi in de zin van dat play-off 1 nu toch echt binnen handbereik is. Of we verdienen dat we daar staan is iets anders. Want het is al een jaar niet goed.Mag ik vragen wat er mooi was aan de overwinning van Mechelen tegen Waregem? Buiten het doelpunt in de laatste minuut, waarvan ik kan snappen dat het voor een extase zorgt. Voor de rest toch echt de mindere ploeg.
Voor Tzolis dan? Ergens blijf je toch hopen op een flits van hem, maar was wel archislecht, dus zou wel volledig terechte wissel zijn.Vermant en Diakhon mogen erop van mij na de rust
Forbs was even slecht, doet soms toch gewoon de raarste dingen. Match is momenteel gewoon een kopie van de bekermatch qua gevoel.Voor Tzolis dan? Ergens blijf je toch hopen op een flits van hem, maar was wel archislecht, dus zou wel volledig terechte wissel zijn.
Het Hubert effect!Bij ons was het vandaag ook echt huilen met de pet op hoor
Ja… triest dat ik het moet zeggen want is veruit mijn favoriete speler bij dit Club.Voor Tzolis dan? Ergens blijf je toch hopen op een flits van hem, maar was wel archislecht, dus zou wel volledig terechte wissel zijn.