Silence
Well-known member
Volgende week speelt ge tegen een nog zwakkere ploeg. De enige deftige die we hebben is dan ook geschorst![]()
Ook een manier om rust te pakken als de coach het u nie gunt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende week speelt ge tegen een nog zwakkere ploeg. De enige deftige die we hebben is dan ook geschorst![]()
Hebben wij een coach dan tegenwoordig? Dacht dat we al een heel seizoen zonder coach spelen. Tis er in ieder geval niet aan te zien dat we een coach zouden hebbenOok een manier om rust te pakken als de coach het u nie gunt
Ik mag het hopen.Sarcasm 101

Zorgane met spelbederf, niets aan de hand.Geel.
Ze geven anders nooit geel voor iets dat geel waard is in 't eerste kwartier, nu voor iets onnozel is het er direct.
Idd, 't is weer selectief vanavond.Zorgane met spelbederf, niets aan de hand.
Club die speculeert op omschakeling maar Union voorlopig niet goed genoeg, dus zzzAfwachtende start toch wel. Nog geen kansen
En we halen dus geen verdediger he. “Na nieuwjaar een heel ander club brugge” we hebben nog 24 uur zeker?Mooi verdedigd op die corner wel. Frommel frommel.
Hij zal er graag zijn zeker?Als ik even de zure pruim mag uithangen: wat zit die Zorgane nu het logo van Union te kussen? Zit er pas een half seizoen.
Snap er ook niks van. Als je MacAllister bezig ziet, dat is echt wel andere koek dan SpileersEn we halen dus geen verdediger he. “Na nieuwjaar een heel ander club brugge” we hebben nog 24 uur zeker?
Ze gaan gewoon verlengen tot Pocognoli vrij is.![]()
Besnik Hasi ontslagen als coach van Anderlecht, assistent Edward Still neemt voorlopig over
Met een week vertraging is het doek toch gevallen voor <a href="https://www.hln.be/anderlecht/" target="_blank">Anderlecht</a>-coach Besnik Hasi. Zijn stoel wankelde al na de match tegen Dender, maar <a...www.hln.be
Ge moogt naar huis gaan, zwaai zwaai zwaai
Wel bizar dat er vandaag blijkbaar niemand van het bestuur in Luik was van Anderlecht.Ze gaan gewoon verlengen tot Pocognoli vrij is.
Dat wist ik niet, maar ik had vorige week, toen Hasi onverwacht kon blijven, al het idee dat ze aan het wachten zijn tot Pocognoli weg moet bij Monaco. Dat er daar nu niemand van het bestuur was, is ofwel omdat ze schrik hadden voor rellen of omdat het hen niets kan schelen tot ze kunnen wisselen van coach.Wel bizar dat er vandaag blijkbaar niemand van het bestuur in Luik was van Anderlecht.