Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die dranklucht van Mannaert was er beter nog geweest, want onder hem zou dit toch geen waar geweest zijn. Ik denk dat mensen echt onderschatten wat voor een gigantisch verlies Mannaert is op sportief vlak.De dranklucht van Mannaert moet daar nog in de bestuurskamer hangen en iedereen hebben beneveld want dit is toch een totaal onbegrijpelijke keuze om Leko aan te stellen?
die matchen tegen Rangers, Monaco, Barcelona, waren ook met Hayen he.Dus de opmerkingen dat Hayen geen schuld treft in dat, daar ga ik zeker niet mee akkoord.
Ja, dus mijn punt is dat de kwaliteit v/d selectie zeker niet kan worden aangehaald om die 4e plaats te rechtvaardigen. Of om te zeggen dat Hayen helemaal geen schuld treft.die matchen tegen Rangers, Monaco, Barcelona, waren ook met Hayen he.
En wie moet dat probleem managen denk je?lijkt mij dan eerder een probleem van motivatie tegen "mindere" ploegen.
Moet Vetlesen vertrekken ofzo? Met heel de Dazn historie volg ik het voetbal dit jaar van heel ver.Misschien bestuur kwaad dat Hayen Vetlesen (terecht) opnieuw gebruikt? Absoluut geen idee.

Kreeg weinig tot geen kansen ondanks dat hij goed speelde als hij al eens een kans kreeg en nu mocht hij twee keer op rij starten.Moet Vetlesen vertrekken ofzo? Met heel de Dazn historie volg ik het voetbal dit jaar van heel ver.![]()
”Ik heb zonet via de pers moeten vernemen dat Nicky Hayen zijn ontslag heeft gekregen bij Club Brugge en dat Ivan Leko zijn opvolger is”, zegt Baro. “Ik sta even perplex als iedereen. Ik kan hierover enkel kwijt dat Club Brugge geen contact met ons heeft opgenomen.”
Die matchen tegen de Rangers zou ik precies niet meetellen. Als je zag dat die na 8 speeldagen ook in Schotland van bijna elke ploeg verloren en voorlaatst stonden. Zelf een zwalpend Genk is daar gaan winnen in de EL.die matchen tegen Rangers, Monaco, Barcelona, waren ook met Hayen he.
lijkt mij dan eerder een probleem van motivatie tegen "mindere" ploegen.
Dit , volgens mij schatten jullie Hayen als solo trainer te hoog in + keeperskwestieSinds het vertrek van de assistenten Milkon en Dejonckheere is het tactisch toch niet meer dat. Hoeveel matchen werd er maar nipt gewonnen, met de hakken over de sloot? Twas de laatste matchen gewoon niet goed. Er zal ook een haar in de boter gezeten hebben tussen Hayen en ‘t bestuur. Ik vond de laatste interviews van Hayen niet dat we dezelfde Hayen zagen als voorheen.
Jonckheere is tactisch ook geen hoogvlieger hoor. Is een pure peoplemanager als ik zijn afgelopen maanden bij KVK zieSinds het vertrek van de assistenten Milkon en Dejonckheere is het tactisch toch niet meer dat. Hoeveel matchen werd er maar nipt gewonnen, met de hakken over de sloot? Twas de laatste matchen gewoon niet goed. Er zal ook een haar in de boter gezeten hebben tussen Hayen en ‘t bestuur. Ik vond de laatste interviews van Hayen niet dat we dezelfde Hayen zagen als voorheen.
De ene job is de andere niet. Je spelers moeten het ook nog kunnen uitvoeren, met alle respect voor KVK.Jonckheere is tactisch ook geen hoogvlieger hoor. Is een pure peoplemanager als ik zijn afgelopen maanden bij KVK zie
Als je én Mignolet én Ordonez én Onyedika én Vanaken én Tzolis in je kern hebt, dat moet je gewoon 1e staan in de competitie, zonder excuses in een jaar waarin de concurrent ook allesbehalve constant op hoog niveau presteren.
Met alle respect maar je hebt geen flauw benul van wat Jonckheere doet bij KVK ;-). Hij levert goed werk qua peoplemanagement maar qua tactiek is het eerder pover. Altijd dezelfde opstelling, altijd deze instructies, heeft nog maar weinig matchen doen draaien door tactische wissels, het is altijd positie-posities wissels,... Maar geloof gerust vrij dat Jonckheere het tactische meesterbrein was bij ClubDe ene job is de andere niet. Je spelers moeten het ook nog kunnen uitvoeren, met alle respect voor KVK.
Die dranklucht van Mannaert was er beter nog geweest, want onder hem zou dit toch geen waar geweest zijn. Ik denk dat mensen echt onderschatten wat voor een gigantisch verlies Mannaert is op sportief vlak.