Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euchhhh
Nu op vtm vind ik nogtans dan deschacht echt wel mooie woorden heeft gezegd hoor over de boeck.

Die zijn passage bij Mid Mid was een en al hautain gedoe.Hoe Bob Madou ooit CEO is geworden, is me echt een raadsel. In geen enkel interview heeft die mij al van z'n bekwaamheid kunnen overtuigen.
Degoutante vent. Opportunist eerste klas en kent geen fluit van voetbal"Je mag hem zetten bij de beste. Champions League, winnen tegen Manchester, Lazio Roma, As Roma"
Anderlecht won nooit tegen As Roma - onze kenner
Hij zag hem het laatst op de bekerfinale, in mei! 6 maand geleden, dan kan je jezelf toch geen vriend noemen?
Heeft de ploeg goed klaargestoomd voor de COVID bekerfinale (al blijft die wel voor 90% van Bölöni) maar kreeg de ploeg toch ook nooit volledig op de rails nadien. Wat heeft die als coach sindsdien nog gepresteerd eigenlijk?En zo vertekt die weer als een dief in de nacht zoals hij ook bij Antwerp deed. Wat een karakter die gast

Nuja, is ook mijn perceptie natuurlijk over de persoon Leko.Slayer was mss iets té extreem negatief over hem, maar het algemene sentiment is er (naast de manier waarop) toch eerder één van schouders ophalen. Na een relatief goede start leek het, sinds de uitwedstrijd op Anderlecht nergens meer op. Heel zwak, negatief voetbal, zeker op verplaatsing
Lag zeker ook aan de kern en de blessures, maar er waren toch ook veel vreemde keuzes
Nee klopt, natuurlijk wel een paar zeer knappe matchen met de winst in bekerfinale en tegen Tottenham maar toen hij vertrok stonden we 7de, Vercauteren daarna bracht met zijn betonvoetbal beter resultaat.Heeft de ploeg goed klaargestoomd voor de COVID bekerfinale (al blijft die wel voor 90% van Bölöni) maar kreeg de ploeg toch ook nooit volledig op de rails nadien. Wat heeft die als coach sindsdien nog gepresteerd eigenlijk?
Bij Deila kon je nog zeggen dat hij Standard terug op de kaart had gezet maar Leko? Ik weet niet of onze Slayer Kev representatief is voor alle Gentenaars maar die zit al maanden om zijn ontslag te vragen![]()