Jupiler Pro League 2025-2026

Euchhhh

Nu op vtm vind ik nogtans dan deschacht echt wel mooie woorden heeft gezegd hoor over de boeck.

"Je mag hem zetten bij de beste. Champions League, winnen tegen Manchester, Lazio Roma, As Roma"

Anderlecht won nooit tegen As Roma - onze kenner 😂

Hij zag hem het laatst op de bekerfinale, in mei! 6 maand geleden, dan kan je jezelf toch geen vriend noemen?

In 2020:

“Na de degradatie kwam De Boeck naar mij: ‘We gaan er iets moois van maken volgend jaar.’ Prima, maar achter mijn rug vertelde hij iets totaal anders. Ongelooflijk, volgens mij heeft die man twee persoonlijkheden”, aldus Deschacht tegenover Humo.

“Als ik met iemand uit het voetbal nooit nog iets te maken wil hebben, is het De Boeck. Vanhaezebrouck en Marc Coucke heb ik vergeven, met hen zou ik nog kunnen samenwerken, maar niet met De Boeck. Hem zal ik nóóit vergeven.”

Kan iemand Deschacht aub nooit meer aan het woord laten?

Leko blijkbaar wel clausule in zijn contract van 1M om hem weg te halen en heeft Baro proberen contacteren blijkbaar, zonder succes.

Dat laatste hebben we uiteraard het raden naar.
Ergens kan in snappen dat Club Gent ook niet zomaar gaat contacteren om te zeggen "hey we gaan wrs jullie trainer afkopen, misschien moeten jullie ook eerst nog eens babbelen".

Ik vind het ook niet proper hoor voor alle duidelijkheid, maar het is voetbal, daar is toch geen greintje ethiek in te vinden? We moeten ook niet naief zijn vind ik.

"Je mag hem zetten bij de beste. Champions League, winnen tegen Manchester, Lazio Roma, As Roma"

Anderlecht won nooit tegen As Roma - onze kenner 😂

Hij zag hem het laatst op de bekerfinale, in mei! 6 maand geleden, dan kan je jezelf toch geen vriend noemen?
Degoutante vent. Opportunist eerste klas en kent geen fluit van voetbal

1M EUR plus Hayen zijn ontslagvergoeding en de relatie met AA Gent (incl Sam Baro) blaas je volledig op...,
Dat om dan Leko binnen te halen... Dan moet je toch overtuigd zijn dat Leko veel meer punten gaat pakken, zeker ook in de CL. Als ze nu Clement terug hadden gehaald, dat had ik nog begrepen. Maar Leko is toch geen top trainer voor Brugge op (midde)lange termijn? Daar moet gewoon veel meer achter zitten.

Ik denk dat ik van ga worden van union, enkel en alleen omdat ze daar een bestuur hebben met een visie, een plan en naar voetbalnormen waarden en normen.

En zo vertekt die weer als een dief in de nacht zoals hij ook bij Antwerp deed. Wat een karakter die gast
Heeft de ploeg goed klaargestoomd voor de COVID bekerfinale (al blijft die wel voor 90% van Bölöni) maar kreeg de ploeg toch ook nooit volledig op de rails nadien. Wat heeft die als coach sindsdien nog gepresteerd eigenlijk?

Bij Deila kon je nog zeggen dat hij Standard terug op de kaart had gezet maar Leko? Ik weet niet of onze Slayer Kev representatief is voor alle Gentenaars maar die zit al maanden om zijn ontslag te vragen :laugh:

Slayer was mss iets té extreem negatief over hem, maar het algemene sentiment is er (naast de manier waarop) toch eerder één van schouders ophalen. Na een relatief goede start leek het, sinds de uitwedstrijd op Anderlecht nergens meer op. Heel zwak, negatief voetbal, zeker op verplaatsing
Lag zeker ook aan de kern en de blessures, maar er waren toch ook veel vreemde keuzes

Slayer was mss iets té extreem negatief over hem, maar het algemene sentiment is er (naast de manier waarop) toch eerder één van schouders ophalen. Na een relatief goede start leek het, sinds de uitwedstrijd op Anderlecht nergens meer op. Heel zwak, negatief voetbal, zeker op verplaatsing
Lag zeker ook aan de kern en de blessures, maar er waren toch ook veel vreemde keuzes
Nuja, is ook mijn perceptie natuurlijk over de persoon Leko.
Foefelaar en huichelaar 1e klas, zal het niet laten om een mes in uwe rug te steken voor eigen gewin.
Good riddance noem ik dit en ik kan echt niet begrijpen waarom het bestuur van Club die keuze gemaakt heeft.

Amai ik schrok er wel van om dit te lezen, zeer benieuwd naar de uitleg maar kan me niet inbeelden dat hier een deftige uitleg voor is

3 goeie matchen onder Leko en iedereen roept super zet! omgekeerd ook natuurlijk. Onder Hayen was er ook maar eigenlijk resultaat in de Champions League, velen zijn nog verblind van zijn super play offs in het begin.

Het is natuurlijk een donderslag bij heldere hemel en er zal waarschijnlijk iets gebeurt zijn intern maar al die zever over loyaliteit is ook maar supporterspraat. Een job is een job, als je denkt als Club te kunnen verbeteren dan doe je dat al twijfel ik of Leko nog hetzelfde voetbal op mat kan leggen als vroeger.

Anyway wint Leko de titel en beker roept iedereen hem en het bestuur uit tot held.

Heeft de ploeg goed klaargestoomd voor de COVID bekerfinale (al blijft die wel voor 90% van Bölöni) maar kreeg de ploeg toch ook nooit volledig op de rails nadien. Wat heeft die als coach sindsdien nog gepresteerd eigenlijk?

Bij Deila kon je nog zeggen dat hij Standard terug op de kaart had gezet maar Leko? Ik weet niet of onze Slayer Kev representatief is voor alle Gentenaars maar die zit al maanden om zijn ontslag te vragen :laugh:
Nee klopt, natuurlijk wel een paar zeer knappe matchen met de winst in bekerfinale en tegen Tottenham maar toen hij vertrok stonden we 7de, Vercauteren daarna bracht met zijn betonvoetbal beter resultaat.

Waar het om gaat is, van al die miljoenen inkomsten van de voorbije jaren zien we te weinig terug als extra kwaliteit op het veld.
En dat is/was niet de schuld van Hayen.

Terug
Bovenaan