quo_vadis
Well-known member
Hopelijk is die 2de fase niet van Verschaeren die met zijn hoofd gewoon veel te laag zat1x geel voor een voet in het aangezicht
1x niks voor een voet in het aangezicht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk is die 2de fase niet van Verschaeren die met zijn hoofd gewoon veel te laag zat1x geel voor een voet in het aangezicht
1x niks voor een voet in het aangezicht
Absoluut. Sinds die vertrokken is alleen nog maar gewonnenHet grote gelijk van Vandenhaute.
Voila, dat kan geen toeval zijn!Absoluut. Sinds die vertrokken is alleen nog maar gewonnen
toch wel een klein beetje aan het zagen =pWat ik zeg klopt toch gewoon?
Zwakke 2e helft van ons, en zwakke prestatie van de ref overall
En Hazard moet dat gewoon uitspelen en er 2-0 van maken
Burgess kreeg toch geen geel. Hubert en Mac Allister kregen geel.
Ah dat is mssn nog later gekomen danBij mij stond Burgess geel opt scherm, maar ze waren ook wat laat dus niet geen idee van de reden

Zonder Europese midweekmatchen is 't gemakkelijk héMeer gemaakte doelpunten als Club en minder binnengekregen na 16 matchen. Onverwacht
1e helft was goed, 2e helft weer minder.
Onverwachte resultaten, misschien dat onze gasten beter presteren nu er minder mensen kijken? Druk enzo![]()

Zonder Europese midweekmatchen is 't gemakkelijk hé![]()

Op de site van de pro league staat ook Burgess en HubertAh dat is mssn nog later gekomen dan![]()
Sinds ik dit schreef voor de wedstrijd op Anderlecht ging het alleen maar bergafDat is scorebord journalistiek van de bovenste plank
Los van de punten zijn we vooral content weer mooier voetbal te zien en daardoor hebben we er wel vertrouwen in dat de punten zullen volgen

Wisselen met Mazzu?Ontslag Leko incoming? (Hopelijk).
pfff, neen.Wisselen met Mazzu?
Sowieso weer een weggesmeten seizoen (en de zoveelste slechte trainerkeuze).Zo rap gaat da nu ook weer niet gebeuren
Maat t was toch weer niks vandaag.