Daar plastiekBloed aan de knie van Bertaccini
Boterberg zegt swalbe
DeBilde "mja komt het bloed van het contact of van het schuren over het terrein"
Gilles, die spelen op gras hè nie op beton
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar plastiekBloed aan de knie van Bertaccini
Boterberg zegt swalbe
DeBilde "mja komt het bloed van het contact of van het schuren over het terrein"
Gilles, die spelen op gras hè nie op beton
Inderdaad een belachelijke gele kaart.Boterberg
Nu geeft hem Saliba geel terwijl er niks gebeurde.
Wat een geknoei seg
Kunnen we dan nu eindelijk van coach veranderen? Ja, de kern is matig maar komaan zegwe zijn dit jaar al veel te vaak door de ondergrens gezakt. Een seizoen in de middenmoot had iedereen mee kunnen leven maar keer op keer inspiratieloos onderuit gaan, dat is toch echt onacceptabel.
Yep, geschorst ineens ookInderdaad een belachelijke gele kaart.
Soms vraag ik mij af ... geef jij ooit serieuze reply's?Met een vierluik tegen Club, Gent, Genk en Anderlecht in het verschiet, lijkt stabiliteit in de kleedkamer toch van het grootste belang.
Ik hoop voor jullie dat Wils aanblijft.

Kunnen we dan nu eindelijk van coach veranderen? Ja, de kern is matig maar komaan zegwe zijn dit jaar al veel te vaak door de ondergrens gezakt. Een seizoen in de middenmoot had iedereen mee kunnen leven maar keer op keer inspiratieloos onderuit gaan, dat is toch echt onacceptabel.
Ijdele hoop.Met een vierluik tegen Club, Gent, Genk en Anderlecht in het verschiet, lijkt stabiliteit in de kleedkamer toch van het grootste belang.
Ik hoop voor jullie dat Wils aanblijft.
.
Maar wij spelen al 6-7maand (met hier en daar eens n goede match, enkel europees wel) absoluut schijtvoetbal zonder diepgang of beweging. Normaal is t aan de coach om dan tactisch te veranderen, doch hebben wij precies maar 1 soort spel.. en ook telkens dezelfde 3 wissels in minuut 68-70..
Zwakke bedoening weer van Anderlecht, zoals elke keer op verplaatsing

Ja als je niet naar de goal trapt, kan je niet winnen. Je komt moederziel alleen voor doelTja zo'n kansen krijgt ge geen 10x hè
Ja als je niet naar de goal trapt, kan je niet winnen. Je komt moederziel alleen voor doel