Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doodjammer dit. Ach ja, gewoon de CL in via de voorrondes, dan pakken we de dubbel volgend jaar wel. Proficiat Witlo. Hopelijk speelt Union wat mooier voetbal volgend seizoen, zeker in Europa. (Maar daar doen ze het meestal wel mooier dan in België)

Het gezever dat Gent er niet voor zou spelen mag ook de vuilbak in.
Ok Gent is een slechte ploeg, maar de 2-1 en 3-1 waren beide compleet lachwekkend en mak hoor. Bij de 2-1 houdt ene letterlijk zich in van die bal te onderscheppen. Bij de 3-1 duikt de verdediger achter de aanvaller om een bal op schouderhoogte binnen te laten koppen.

Ok Gent is een slechte ploeg, maar de 2-1 en 3-1 waren beide compleet lachwekkend en mak hoor. Bij de 2-1 houdt ene letterlijk zich in van die bal te onderscheppen. Bij de 3-1 duikt de verdediger achter de aanvaller om een bal op schouderhoogte binnen te laten koppen.
Ze hebben 32 goals tegen in deze PO's, volgens mij zijn ze achterin sterker als ze hun best niet doen, dus ik zou er niet teveel van denken hoor.

Gent nog nie veel zien spelen dit seizoen?
Die fouten is niks nieuws hoor.

Samoise neemt als kapitein wel het voortouw 😅

Nog tien minuten, maar veel spanning is er niet meer. Union zoals verwacht een uiteindelijk makkelijke winst. Maar dat Club zo zwak voor de dag ging komen had ik wel niet verwacht.
Hopelijk kan Club doorstoten naar de groepsfase van de CL en hebben we sinds heel lang nog eens twee ploegen die mogen meedoen. Ook wel benieuwd wat Union daar gaat verwezenlijken, want Europees hebben ze zich toch wel al kunnen tonen. Nu het grote toneel.

Union de verdiende kampioen, proficiat!

Zoals verwacht het verschil gemaakt in de onderlinge wedstrijden.
Ik vind het des te knapper omdat het net niet verwacht was dat ze in de onderlinge duels ook nog zouden scoren. Club heeft het helemaal aan zichzelf te danken dat ze de titel niet pakken en dus is Union wel een terechte en mooie kampioen uiteindelijk.

Grats aan Union, al een paar seizoenen serieuze titel kandidaat, en hoop dat ze het nu gewoon binnen trekken. Verdiend is een understatement...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan