Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fysiek of agressief gedrag is rood, maar daar verstaat men spuwen of bijten onder, twijfel geval dus

Voor de rest nog Geweldadig gedrag en dat is Een speler maakt zich schuldig aan gewelddadig gedrag als hij buitensporige
kracht of geweld gebruikt of tracht te gebruiken tegen een tegenspeler zonder het
opzet de bal te willen spelen,

En er was geen buitensporige kracht hier

Dus omwille van welke regel MOET hij rood geven?

Fysiek of agressief gedrag is rood, maar daar verstaat men spuwen of bijten onder, twijfel geval dus

Voor de rest nog Geweldadig gedrag en dat is Een speler maakt zich schuldig aan gewelddadig gedrag als hij buitensporige
kracht of geweld gebruikt of tracht te gebruiken tegen een tegenspeler zonder het

Hij grijpt hem naar de keel? Hoe is dat niet buitensporig?

Ofwel staat niemand in de box
Ofwel slecht gepositioneerd in de box

Trainen die eigenlijk wel?
Als je dan ziet hoe goed Club in de box staat en loopt

We zullen zien wat het referee dept gaat zeggen hé: voor mij was dit wel buitensporig, voor jou dus niet

We zullen zien wat het referee dept gaat zeggen hé: voor mij was dit wel buitensporig, voor jou dus niet

Ik zeg wat een mogelijke redenering kan zijn om geen rood te geven.

Ipv "Schande dat het het geen rood is, onbegrijpelijk, onverklaarbaar,.."

Waar zit Leoni eigenlijk? Uit de gratie gevallen omdat hij twijfelt om zijn contract te verlengen? Lijkt me toekomstgerichter om deze laatste paar matchen met hem aan te vatten ipv Dendoncker, Rits, Verschaeren, ...

Waar zit Leoni eigenlijk? Uit de gratie gevallen omdat hij twijfelt om zijn contract te verlengen? Lijkt me toekomstgerichter om deze laatste paar matchen met hem aan te vatten ipv Dendoncker, Rits, Verschaeren, ...
Toch enorm veel dingen die onverklaarbaar zijn

Eerst speelt Adreyleson een aantal matchen, waaronder wel goeie. Dan komt Hey in de ploeg en ist dramatisch of speelt Dendoncker centraal achterin

Huerta speelt week na week basis, opeens komt die ook niemeer in de ploeg.

Dan Angulo bij de beloften, opeens speelt die week na week

Leoni chouchou vant publiek,Rits in de tribune. Dan rits terug in de basis

Ene keer Goto eerste invaller, dan Vazquez vaste spits, dan speelt Dolberg continu alleen in de spits

Totaal geen constante of stevige basis die er altijd staat om nog maar te zwijgen over 3 coaches met 3 systemen en verschillende manier van omgang/coaching

Staat er daar een van Anderlecht zijn veters te strikken in de 16 als de voorzet komt. Toch ook slapstick dat. :lol:

Sunday league 😂 Nuja toch ook geen voorzet die goed komt
2e helft een maat voor niks
Geen reclame voor Belgisch voetbal alleszins. Twee zwakke ploegen en een matige leiding. Als neutrale kijker zet je dat toch af na 10 minuten in de tweede helft?

Geen reclame voor Belgisch voetbal alleszins. Twee zwakke ploegen en een matige leiding. Als neutrale kijker zet je dat toch af na 10 minuten in de tweede helft?
Misschien als we terug 2x op een seizoen tegen elkaar spelen dat er meer belang komt in deze match ipv 5x

Lambrechts toch ook geen bekwame ref hoor, mja welke wel

Misschien als we terug 2x op een seizoen tegen elkaar spelen dat er meer belang komt in deze match ipv 5x

Lambrechts toch ook geen bekwame ref hoor, mja welke wel
Idd, vroeger zat daar zoveel meer sfeer in die confrontaties, nu is het gewoon voor de zoveelste keer.

Qua refs blijf ik Smet nog altijd een vd betere. Niet dat hij perfect is, verre van, maar daar krijg je nooit het gevoel bij dat hij iemand bevoordeelt of gaat compenseren na een fout van zichzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan