Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Clubs hebben ook massa's boter op hun hoofd. Zolang dat stadions bivakmutsen toelaten en vanalles, heb je problemen.

Gewoon regel invoeren.
Bivakmuts in stadion -> match stilleggen totdat die persoon weggehaald wordt uit stadion.
Een ploeg die dat niet kan garanderen in zijn stadion, dan hoort dat stadion niet in eerste klasse. Moet de ploeg maar in een ander stadion spelen. Lukt je dat niet, forfait.

Ik vind dat maar zever dat de club niet eens zou weten over wie het zou gaan.

Clubs hebben ook massa's boter op hun hoofd. Zolang dat stadions bivakmutsen toelaten en vanalles, heb je problemen.

Gewoon regel invoeren.
Bivakmuts in stadion -> match stilleggen totdat die persoon weggehaald wordt uit stadion.
Een ploeg die dat niet kan garanderen in zijn stadion, dan hoort dat stadion niet in eerste klasse. Moet de ploeg maar in een ander stadion spelen. Lukt je dat niet, forfait.

Ik vind dat maar zever dat de club niet eens zou weten over wie het zou gaan.
Weer iets dat leuk klinkt in theorie, maar in praktijk gewoon allemaal niet zo simpel is.

Dat laatste idem: als ik volgende week naar Club ga kijken en ik ga daar met een bivakmuts tussen de harde kern staan, dan weet inderdaad de club zelf niet wie ik ben.

Weer iets dat leuk klinkt in theorie, maar in praktijk gewoon allemaal niet zo simpel is.

Dat laatste idem: als ik volgende week naar Club ga kijken en ik ga daar met een bivakmuts tussen de harde kern staan, dan weet inderdaad de club zelf niet wie ik ben.

Simpel, scheidsrechter die match stillegt totdat jij eruit gehaald wordt. En 1 jaar stadionverbod.
Het is duidelijk een gebrek van willen in plaats van kunnen.

Idd, en politie heeft geen bevoegdheid om die personen eruit te halen of fysiek aan te raken in een stadion. Ze zijn dat wel aan het bekijken dat dit wel zou kunnen. Maar in praktijk is het allemaal zo simpel niet.

Idd, en politie heeft geen bevoegdheid om die personen eruit te halen of fysiek aan te raken in een stadion. Ze zijn dat wel aan het bekijken dat dit wel zou kunnen. Maar in praktijk is het allemaal zo simpel niet.
Waarom heeft de politie die bevoegdheid niet? Eerste dat ik daarvan hoor.

dan moet de scheidsrechter meer in de tribune kijken als naar de match?

Scheidsrechter heeft toch oortjes? Hij moet niet zelf kijken. Hij moet ingelicht worden.

Politie/stewards/veiligheidsverantwoordelijken spotten het. -> lichten vierde scheids in -> vierde scheids communiceert aan hoofdscheids. -> hoofdscheids legt match stil.

Bij Feyenoord is dat dus al in de structuur van de club verzeild geraakt. Ik ben heel cynisch tegen die bewering dat clubs niet weten wie de "probleemgevallen" zijn.

Supportersgeweld Feyenoord heeft al jaren problemen met de eigen harde kern. Uit onderzoek van NRC en het BNNVARA-programma BOOS blijkt dat de club veroordeelde fans heel dicht bij zich houdt en hen regelmatig betrekt bij evenementen. Feyenoord probeerde een mishandeling van een scheidsrechter in stadion De Kuip stil te houden.

Feyenoord heeft geprobeerd een aangifte wegens mishandeling tegen twee leden van de harde kern tegen te houden. Een scheidsrechter die werd mishandeld tijdens een supporterstoernooi in De Kuip werd door een medewerker van de afdeling Supporterszaken gevraagd om de kwestie „buiten justitie om” op te lossen. Hij ging daar niet op in.

Weer zeer zwak niveau thuis. We gaan afsluiten met 1/15 zo en tegen iedereen (behalve Genk) met de beentjes wagewijd open.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan