Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom via automatiseren via biometrie. En niet ieder politiekantoor moet 1 hebben é, enkel het hoofdkantoor is voldoende.Ook gewoon de maatschappelijke kost, denk dat de kleinere politiezones op sommige wedstrijddagen gewoon gesloten zijn of te vroeg sluiten. Om die open te houden als prikklok is gewoon te belachelijk.
En aan wie heeft die arme man dat te danken?Die prikklok ik belachelijk stel die man moet naar een huwelijk of doop of wat anders moet die dan keer na de politie gaan...
Ja da weet ik wel, maar stadion verboden is heel breed iets roepen,if iets gooien er zitten toch verschillen in allee hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.En aan wie heeft die arme man dat te danken?
Bwa. Ik heb nog nooit de nood gevoeld daarop te klimmen. Er gaan er altijd zijn die streng gestraft zijn met dat stadionverbod, maar met zo'n minderheid rekening houden is imo ook niet altijd nodig.Ja da weet ik wel, maar stadion verboden is heel breed iets roepen,if iets gooien er zitten toch verschillen in allee hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Vroeger kameraad van mij lokeren supporter was van boven op zo een hek geklommen. Ne a´dere heeft hem ne stamp gewild of ongewild en belande op het veld wat niet de bedoeling was ook stadion verbod.. terwijl die geen enkele intentie heeft om iets verkeerd te doen..
Ik vermoed dat men daar ook wel uitzonderingen voor voorziet als je de correcte documentatie kan voorleggen om uw afwezigheid te verklaren.Die prikklok ik belachelijk stel die man moet naar een huwelijk of doop of wat anders moet die dan keer na de politie gaan...
Ja ik ook ni ma wil ma zeggen er zijn lichte en zware overtredingen.Bwa. Ik heb nog nooit de nood gevoeld daarop te klimmen. Er gaan er altijd zijn die streng gestraft zijn met dat stadionverbod, maar met zo'n minderheid rekening houden is imo ook niet altijd nodig.
Waarom is dat onzin ?Ik vermoed dat men daar ook wel uitzonderingen voor voorziet als je de correcte documentatie kan voorleggen om uw afwezigheid te verklaren.
In ieder geval, veel liever de mensen met stadionverbod harder aanpakken dan onzin zoals biometrische scanners gaan invoeren die alle fans treffen.
Ik zie voetbal nog altijd als een laagdrempelig avondje uit met vrienden of familie, ik wil dat liever niet verder zien veranderen in een luchthavenervaring. Je abonnement doorgeven aan een vriend als je niet kan, zal ook niet meer lukken zo.Waarom is dat onzin ?
In Gent wordt dat al gebruikt dacht ik.
Ook geen fan van biometrie stuff hoor, maar dan gaan we eerder richting camera's met gezichtsherkenning neem ik aan?Ik zie voetbal nog altijd als een laagdrempelig avondje uit met vrienden of familie, ik wil dat liever niet verder zien veranderen in een luchthavenervaring. Je abonnement doorgeven aan een vriend als je niet kan, zal ook niet meer lukken zo.
Alle respect ervoor dat men de hooligans eruit wil (ik ook) maar dan zie ik liever gerichte maatregelen in plaats van maatregelen tegen alle fans.
Ik zie voetbal nog altijd als een laagdrempelig avondje uit met vrienden of familie, ik wil dat liever niet verder zien veranderen in een luchthavenervaring. Je abonnement doorgeven aan een vriend als je niet kan, zal ook niet meer lukken zo.
Alle respect ervoor dat men de hooligans eruit wil (ik ook) maar dan zie ik liever gerichte maatregelen in plaats van maatregelen tegen alle fans.
Er staan al behoorlijk wat camera's maar de onherkenbare 'harde jongens' die met bivakmutsen in de tribune staan, worden er niet uitgepikt.Ook geen fan van biometrie stuff hoor, maar dan gaan we eerder richting camera's met gezichtsherkenning neem ik aan?
Wat dan quasi hetzelfde is, maar dan zonder dat je het expliciet door hebt.

Helaas gaat het laagdrempelige er ook steeds meer uit.
Het is nu al op een punt dat je voor de helft van de matchen van zelfs Cercle geen losse tickets meer kan kopen de dag zelf.
Spontaan een match meepikken kan al niet meer omdat quasi alles 'risicomatch' is. In plaats van de kleine groep idioten te bestraffen, zijn alle fans bestraft.
Ge hebt natuurlijk wel mensen nodig om die camerabeelden te bekijken en er is nu al onderbezetting bij de politie. Dus wie ga je het laten doen?Ik ga iedere uitmatch met een bus mee en dat wordt daar altijd netjes achter gelaten. Gewoon dopjes van de drank in de witte zak. Op de WC gaat ge zitten,...
En hooligans moet ge zeker straffen. Haal die er gewoon uit basis van camerabeelden. Straf de juiste personen en stop met die collectieve straffen. Maar hier zitten toch ook weer mensen die rap met het vingertje wijzen en direct get hebben over gezichtsherkenning, op hekken klimmen is een stadionverbod,... Mag voetbal aub nog zijn rauw kantje behouden?
Ik zie voetbal nog altijd als een laagdrempelig avondje uit met vrienden of familie, ik wil dat liever niet verder zien veranderen in een luchthavenervaring. Je abonnement doorgeven aan een vriend als je niet kan, zal ook niet meer lukken zo.
De meeste vormen van biometrie zijn de dag van vandaag ook al relatief makkelijk te omzeilen. Vingerafdrukken zijn bv relatief makkelijk na te maken, en ook irisscanners zijn niet veilig. Ok, het zijn oudere artikelen en de technologie erachter zal wel verbeterd zijn maar ook de technologie achter het hacken zal beter geworden zijn. Je gebruikt dus best een combinatie van biometrie.
Dan moet je ook al bij de toegang die systemen voorzien en persoon per persoon binnenlaten. Iedere club zal er zo tientallen nodig hebben om een vlotte doorgang van bezoekers te kunnen voorzien. Dan vind ik het logischer om er in iedere politiezone (ongeveer 180) 1 plaatsen. Plus ze kunnen die dan misschien nog voor andere dingen gebruiken.
Niet te vergeten, iedere club zal ook aan die database moeten kunnen van die biometrie en zal dus ook zwaar moeten investeren in cyberveiligheid. De topclubs zullen dit (hoop ik toch) nu al doen maar bij de kleinere clubs zal het misschien minder zijn.