Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah, de gifbeker moet tot op t einde leeg blijkbaar..

Nu ontbreekt er enkel nog n penalty en dan is t weer compleet uiteraard

Tjah, de gifbeker moet tot op t einde leeg blijkbaar..

Nu ontbreekt er enkel nog n penalty en dan is t weer compleet uiteraard
zo slecht presteren in de POs, dan moet je toch eens kritisch naar je coach kijken, het is niet alsof die spelers plots niet meer kunnen voetballen hé

zo slecht presteren in de POs, dan moet je toch eens kritisch naar je coach kijken, het is niet alsof die spelers plots niet meer kunnen voetballen hé
Ja, ik begrijp oprecht niet wat er in finck zn hoofd omgaat, dat angsthazen voetbal ineens..

Er was sprake van interesse uit duitsland/italie en khoop dat die interesse zeer concreet is.

In het middenveld is vasthouden geel, in strafschopgebied mag dat… kunnen we Visser plz een jaartje schorsen of zo?

Het verbaast me gewoon HOE fel n ploeg n inzinking kan krijgen.. 1 op fucking 18 opt moment en onze coach staat er echt gewoon mach-te-loos tegen.. normaal probeert ge dan n andere taktiek/opstelling/… om t tij te keren maar dat kan dus bij ons blijkbaar niet.

2e plaats in de sacoche. Met onze Europese rating is CL poulefase wel haalbaar als reekshoofd, grloof nooit dat union nog iets gaat laten liggen

2e plaats in de sacoche. Met onze Europese rating is CL poulefase wel haalbaar als reekshoofd, grloof nooit dat union nog iets gaat laten liggen
Met onze reputatie van voorsprong etc durf ik deze match nog niet als gewonnen beschouwen alvast.
Zou moeten, maar ik jinx zo'n dingen niet graag :help:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan