Silence
Well-known member
Daar gaat het toch niet meer om? Het gaat om de optelsom hé. Als ge ondertussen nog niet snapt waarom ze bij Genk gefrustreerd zijn weet ik het toch niet meer. Voor al die gevallen van penalty's, nu rood, etc. valt wel iets te zeggen hoor. Ge kunt altijd wel iets vinden waarom het terecht zou zijn volgens de letter van de wet. Sommigen lichter dan anderen, maar uiteindelijk wordt het wel altijd, keer op keer in het nadeel van Genk gefloten.
Is dit debiel van Bangoura? Ja, ge zag het ook gewoon aankomen. Maar hoe vaak hebt ge spelers die op geel staan hier al mee zien wegkomen (zeker bij Union ook). Echt bijna elke match weet ge... En dat is dan voor alle duidelijkheid onterecht imo, maar daar gaat het niet om.
Maakt El Ouadi in de heenmatch een domme penaltyfout? Ja, in principe wel want hij raakt David, maar hoe vaak ziet ge scheidsrechters rekening houden met het feit dat de spits al heeft kunnen trappen.
De Var geeft tegen Antwerp geen penalty voor Genk, maar geeft wel een enorm lichte (als het er al één was) tegen hen
Tegen Brugge krijgt ge in de laatste minuten één tegen. Voor mij ook vrij licht, maar ook, daar viel nog het meest voor te zeggen
Alé, ondertussen is het wel begrijpelijk dat er frustratie is hé. Al het dubieuze/lichte wordt gewoon tegen hen gefloten deze PO's. Zeker als dit dan tegen Union gebeurt. Iemand zou eens een compilatie moeten maken van Van de Perre bijvoorbeeld. Krijgt nu net eindelijk een gele kaart, ma da's niet normaal wat die gast allemaal uitspookt op een match hé. Van lelijke fouten, tot gewoon ronduit irritant gedrag, van zijn tak maken, schwalbes, etc.
Op zich stopt de discussie al als je die penalty op club ge licht vond
100% penaltyDie op antwerp en zeker die wat je niet kreeg zijn absoluut frustrerend en onbegrijpelijk
Maar voor de rest, stop gewoon met domme dingen te doen..
El Ouahdi krijgt hier geen geel voor die beuk.
Maakt nog een fout of 2-3 en krijgt nog geen geel. Die ene fase kan hij ook gewoon die platte bal buiten gooien ipv te blijven rondwandelen
Sadick staat precies op de kermis. Hoe die continu loopt te mekkeren. Gezien hoe die door het lint ging bij die penalty?
Volgens de regels gewoon geel
Gaat ook nog eens neus aan neus staan met David
Allè ik begrijp de gekleurde visie, maar wat je andere verwijt doen de Genk spelers ook hè
Die 2e gele kaart, daar heb ik er nog nie veel mee zien wegkomen hoor, nie als het zo overduidelijk is.. de enige fout is dat hij domme dingen doet (en dat is ook week na week na week)
Van Bangoura kan je ook een compilatie maken hoor met wat jij nu opsomt..
Genk heeft meer dan voldoende goede voetballer en een goed voetballende ploeg, ze spelen die 1e helft gewoon goed trouwens..
Maar ze zijn hun hoofd aant verliezen en spelen tegen een onbestaande tegenstander/spook in hun hoofd.