Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze beslissing gaat toch over het 3de Europese ticket ( het meest waardevolle naast CL).Volgens mij draaien de Playoffs niet om het 5de Europese ticket.
ik snap de fuzz niet ? -> toch niet onlogisch dat Genk een bepaald recht heeft op een europees ticket om als 1e geëindigd te zijn -> deze spelregels waren duidelijk bij de start van de competitie en gekend door iedereen?Deze beslissing gaat toch over het 3de Europese ticket ( het meest waardevolle naast CL).
Dus jij kende deze regel en wist nu zonder dat het in de media kwam dat het zo was? Ik vermoed dat bitter weinig mensen hiervan weer op de hoogte waren; behalve inderdaad de bestuursleden van onze ploegen. Nu mij maakt dat niet uit. Het maakt dat het seizoen voor Anderlecht erop gaat zitten.ik snap de fuzz niet ? -> toch niet onlogisch dat Genk een bepaald recht heeft op een europees ticket om als 1e geëindigd te zijn -> deze spelregels waren duidelijk bij de start van de competitie en gekend door iedereen?
Beweer ik toch niet? Maar ik heb wel het artikel gelezen over deze regel en dacht bij mezelf: "ok, als het zo in de regels staat, no problem"Dus jij kende deze regel en wist nu zonder dat het in de media kwam dat het zo was? Ik vermoed dat bitter weinig mensen hiervan weer op de hoogte waren; behalve inderdaad de bestuursleden van onze ploegen. Nu mij maakt dat niet uit. Het maakt dat het seizoen voor Anderlecht erop gaat zitten.
Denk je dat nu echt? Anderlecht heeft dit weekend een tik van jewelste gekregen die nog lang zal nazinderen. En nu ze weten dat de derde plaats halen weinig uit maakt, gaat dat mentaal de druppel zijn. Die gaan waarschijnlijk nu nog wel 3 keer verliezen. Als er nog 1 match gaat zijn waarin ze iets willen doen; dan zal het zijn tegen de ploeg die hen nu de tik heeft gegeven. Maar dan nog moet het ook kunnen.En Anderlecht gaat absoluut nog iets willen doen aan de reeks van slechte resultaten tegen Union denk ik...
haha lol, ik ben niet ontzet hoor. Mij maakt dat niet uit of die 1ste ronde EL spelen of ineens de derde ronde. Met deze kern is dat een half mirakel. Ik haalde het alleen maar aan om te zeggen dat het seizoen voorbij is en er naar matchbeleving nu toch iets anders staat te gebeuren aan die kant. En als Anderlecht het nu nog 3 matchen laat hangen, staat Union er wel heel goed opBeweer ik toch niet? Maar ik heb wel het artikel gelezen over deze regel en dacht bij mezelf: "ok, als het zo in de regels staat, no problem"
dus ik snap niet dat je dit artikel leest en daarna ontzet bent hierover?

Ah ja, ik rekende:Deze beslissing gaat toch over het 3de Europese ticket ( het meest waardevolle naast CL).
Het ligt toch vooral bij Union: als die voort presteren zoals ze bezig zijn dan maakt het weinig uit of jullie gemotiveerd zijn of niet...Denk je dat nu echt? Anderlecht heeft dit weekend een tik van jewelste gekregen die nog lang zal nazinderen. En nu ze weten dat de derde plaats halen weinig uit maakt, gaat dat mentaal de druppel zijn. Die gaan waarschijnlijk nu nog wel 3 keer verliezen. Als er nog 1 match gaat zijn waarin ze iets willen doen; dan zal het zijn tegen de ploeg die hen nu de tik heeft gegeven. Maar dan nog moet het ook kunnen.
en wat gaat Genk dan plots uit hun losing-streak halen denk je?Volgens mij wordt Union kampioen, Genk tweede en Club wordt de 3e hond in het kegelspel.
en wat gaat Genk dan plots uit hun losing-streak halen denk je?
alles kan hé... highly doubtful thoughEen Club dat zijn kansen niet afwerkt en dan het deksel op de neus krijgt, waarna de titel bijna onmogelijk wordt voor BZ waardoor die er met hun klak naar gooien.
I have a vision.

Waar moet ik tekenenEen Club dat zijn kansen niet afwerkt en dan het deksel op de neus krijgt, waarna de titel bijna onmogelijk wordt voor BZ waardoor die er met hun klak naar gooien.
I have a vision.

alles kan hé... highly doubtful though![]()
Pas op. Als Genk nu zou winnen van Brugge, krijgen ze mentaal toch een boost en met een match tegen Gent en thuis Anderlecht kan een 9 op 9 toch echt wel. Maar zelf dan zal het te weinig zijn voor de titelGoed mogelijk dat scenario, al denk ik niet dat Genk nu plots nog alles gaat winnen.
Wat de titel betreft: ik zie Club geen 9/9 pakken met nog 2 lastige uitmatchen voor de boeg. Dus Union heeft aan 7/9 genoeg om voor Club te blijven (het kan dat ze nog minstens 1 punt slechter doen dan Club, maar niet zo waarschijnlijk gezien het programma van beiden).
Hoe diep kan een ploeg als RSCA vallen als zowel bestuur als supporters de fierheid niet meer hebben om niet meer te willen winnen. Ongeacht de tegenstander. Maar nu tegen de stadsrivaal die ze sportief gewoon heeft voorbij gestoken terwijl die nog maar enkele jaren terug op het hoogste niveau zijn.Denk je dat nu echt? Anderlecht heeft dit weekend een tik van jewelste gekregen die nog lang zal nazinderen. En nu ze weten dat de derde plaats halen weinig uit maakt, gaat dat mentaal de druppel zijn. Die gaan waarschijnlijk nu nog wel 3 keer verliezen. Als er nog 1 match gaat zijn waarin ze iets willen doen; dan zal het zijn tegen de ploeg die hen nu de tik heeft gegeven. Maar dan nog moet het ook kunnen.
Het zal niet zijn van niet willen winnen maar van niet kunnen winnen. Dat is een heel groot verschil. Niet vergeten dat wij 1 op 27 hebben gehaald tegen deze ploegen. En nu komt daar ook nog eens een mentale dreun bij van het weekend. En daar baseer ik mij op om te zeggen dat het niets meer wordt dit seizoenHoe diep kan een ploeg als RSCA vallen als zowel bestuur als supporters de fierheid niet meer hebben om niet meer te willen winnen. Ongeacht de tegenstander. Maar nu tegen de stadsrivaal die ze sportief gewoon heeft voorbij gestoken terwijl die nog maar enkele jaren terug op het hoogte niveau zijn.