Aster toont dan ook wekelijks dat hij er niet al te veel van snaptWesley heeft echt geen hoge dunk van Aster's voetbalintelligentie. Elke 5 minuten bij een uitleg: "Begrijp je Aster? Begrijp je?"

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aster toont dan ook wekelijks dat hij er niet al te veel van snaptWesley heeft echt geen hoge dunk van Aster's voetbalintelligentie. Elke 5 minuten bij een uitleg: "Begrijp je Aster? Begrijp je?"

Alleszins niet op het veld van de Bosuil, los van die 2 fases.0-1 en rood Odoi! Waar is de animo!

Gent en Antwerp precies wel fan van onze voorzitter.Als dat het einde van Wouter is, teken ik daar onmiddellijk voor ..

Wel oncool dat anderlecht zwaar onder ligt en dat alles meezit.Ok, wel heel cool dat De Cat scoort.![]()
Zeker, al is Antwerp ook gewoon niet goed hè.Wel oncool dat anderlecht zwaar onder ligt en dat alles meezit.
Ik quote mijzelf eventjes.Zoals alle matchen tussen Antwerp en Anderlecht is er niks aan te zien (en uiteindelijk wint Anderlecht onverdiend).

Die ploeg van Anderlecht , hier ga ik niet naar kijken
Even deze match weggeven. Gevaarlijk als het niet lukt in de beker. Dan sta je daar met matchen tegen de top 3 nog.
Nee ik zit buiten in de tuin met men kids.Stiekem toch gekeken?
Nee ik zit buiten in de tuin met men kids.

Onverdiend zou ik het nu ook niet noemen. Anderlecht komt met een B-ploeg en wil zich sparen voor de bekerfinale terwijl wij moeten winnen voor plek 4 en dan doen wij vrolijk mee aan dat gezapig slaapwandelvoetbal. Onbegrijpelijk.Ik quote mijzelf eventjes.