Steakfriet
Active member
Ja alsof het Tolu zijn verdienste zou zijn? En de herhalkng achter de goal net nog eens gezien en die raakt die bal gewoon niet met de hand. Geen idee waarom de commentatoren zeker waren.Cadeaverpakking zegt em hier![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja alsof het Tolu zijn verdienste zou zijn? En de herhalkng achter de goal net nog eens gezien en die raakt die bal gewoon niet met de hand. Geen idee waarom de commentatoren zeker waren.Cadeaverpakking zegt em hier![]()
Nu probeer je de discussie in een andere richting te sturen. Ik reageerde op iets dat objectief gewoon niet klopte.Niet meer, niet minder.Ja, we hebben er maar niet veel en dat zegt genoeg. Dadelijk beweert ge nog dat de arbitrage hier top is.
Sommige sites weten niet dat de tellers in onze competitie op 0 gaan bij het begin van de PO's.Ik dacht dat Onyedika geschorst was vandaag? Op flashscore stond bij zijn gele kaart vorige wedstrijd "misses next match"![]()
Das dus 5-0 hè voor de groene tafelIk dacht dat Onyedika geschorst was vandaag? Op flashscore stond bij zijn gele kaart vorige wedstrijd "misses next match"![]()
De Rode Lantaarn is ook een soort van titel.Als je maar 1/6 haalt tegen Antwerp, dan kan je geen kampioen worden. Ik spreek uit ervaring want Beerschot haalde ook maar 1/6 en kijk, wij hebben geen kans op de titel.
Mooie kleur ook.De Rode Lantaarn is ook een soort van titel.
De Rode Lantaarn is ook een soort van titel.
Toch maar 1 grote kans? En gewoon goed verdedigd van Unoin?Als ze zo efficiënt blijven, maakt het weinig uit.
Had toch al 0-1 moeten zijn en dan krijg je een andere match.
Toch groot verschil imo. Donderdag was het wat statische druk zonder kansen, nu gaan ze toch vlotter door de verdediging; Nu nog afmaken.Beetje zoals donderdag, meeste balbezit, veel druk maar weinig aan de 16 en dan meteen Union uit het niets met een kans
De manier waarop ze zich allemaal vastlopen of slecht inspelen weet ik niet wie die goal gaat maken hoor. Voorlopig zeer dankbare wedstrijd voor union.Toch groot verschil imo. Donderdag was het wat statische druk zonder kansen, nu gaan ze toch vlotter door de verdediging; Nu nog afmaken.
Nu helemaal zeker : misses next matchIk dacht dat Onyedika geschorst was vandaag? Op flashscore stond bij zijn gele kaart vorige wedstrijd "misses next match"![]()