Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat Onyedika geschorst was vandaag? Op flashscore stond bij zijn gele kaart vorige wedstrijd "misses next match" :unsure:

Ja, we hebben er maar niet veel en dat zegt genoeg. Dadelijk beweert ge nog dat de arbitrage hier top is.
Nu probeer je de discussie in een andere richting te sturen. Ik reageerde op iets dat objectief gewoon niet klopte.Niet meer, niet minder.

Paar spelers die hun beste vorm niet hebben. Talbi ging die bal altijd binnenleggen. Jutgla ook minder.. lange ballen trappen gaat niet veel doen vandaag.

Beetje zoals donderdag, meeste balbezit, veel druk maar weinig aan de 16 en dan meteen Union uit het niets met een kans
Toch groot verschil imo. Donderdag was het wat statische druk zonder kansen, nu gaan ze toch vlotter door de verdediging; Nu nog afmaken.

Toch groot verschil imo. Donderdag was het wat statische druk zonder kansen, nu gaan ze toch vlotter door de verdediging; Nu nog afmaken.
De manier waarop ze zich allemaal vastlopen of slecht inspelen weet ik niet wie die goal gaat maken hoor. Voorlopig zeer dankbare wedstrijd voor union.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan