Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd naar het einde van competitie toe bij matchen van Club, er is een patroonToch wel bizar opvallend veel nieuwe members in deze topic,… welkom!![]()
Eigenlijk, voor mij dan, nog de enige matchen in de JPL waar ik echt het gevoel heb dat het een topper is. Veel strijd en frustratie, altijd gezever.Hatelijke ploeg om tegen te spelen, nog erger als ge er dan ook nog van verliest.
Proficiat aan de Union-supporters.
Hopelijk zondag een beter resultaat!
Tegen antwerp toch ook vaakEigenlijk, voor mij dan, nog de enige matchen in de JPL waar ik echt het gevoel heb dat het een topper is. Veel strijd en frustratie, altijd gezever.
Das al van ze in 1 ste klas spelen , Burgess had al 60 x rood moeten hebbenLos van het voetbal van Union begin ik het wel stilaan beu te worden dat dergelijke ploegen met zulk voetbal altijd zoveel mogen van de arbritage. Zet nu toch eens van minuut 1 de toon en fluit consequent, hoe moeilijk kan het zijn.
Dat Union tot minuut 80 maar 1x geel heeft gekregen en Moris zelf de partij afwerkt zónder gele kaart is ronduit lachwekkend.

Waarom hoorden we dat niet de voorbij twee wedstrijden toen de top 3 weer op een zakdoek kwam (en vooral club een zaak deed?) typisch.Heerlijk resultaat voor het Belgische voetbal.
Maar das gewoon omdat het een lelijke ploeg is he! Tegen Union is het altijd spannend tot op het einde.Tegen antwerp toch ook vaak
Dit. Ze waren tot nu toe de afgeschreven underdog. Nu zal de koppositie wel in hun hoofden beginnen spelen.Zuur verlies. En eigenlijk onnodig. Union was helemaal niet beter.
Union mag dit toch niet meer weggeven na 6/6 op het veld van de twee concurrenten. Benieuwd hoe ze deze keer omgaan met de titeldruk.
Eerder insinueren dat je jezelf als een neutrale toeschouwer ziet, vind ik wel straf met zo een uitspraken. Is wel duidelijk dat je een voorkeur had in deze wedstrijd.
Beetje rooten voor de underdog is niks mis mee. Los daarvan ben ik redelijk neutraal ja. Als Club tegen Gent, Anderlecht of Antwerp speelt, duim ik stiekem voor Club, dus 't is niet dat ik vanavond, of eender welke andere avond, anti-Club ben.
Staat nochtans letterlijk in de spelregels… fysieke integriteit in gevaar brengen
Dat leek me hier toch echt wel het geval?
Wie dat?Toch wel bizar opvallend veel nieuwe members in deze topic,… welkom!![]()