Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Taktisch klopt het gewoon niet bij club vandaag, en ik zie niet echt een oplossing voor de tweede helft. Hadden nu al geen deftige kans in de eerste.

Taktisch klopt het gewoon niet bij club vandaag, en ik zie niet echt een oplossing voor de tweede helft. Hadden nu al geen deftige kans in de eerste.
Vind ik toch te hard, want buiten dat ene schot kwam er ook niet veel van Union. Gewoon zoals verwacht zit het goed toe vanachter bij hen en is het vaak wachten tot ze de gaten niet meer kunnen toelopen

Union doet echt niet zoveel verkeerd vind ik. Ja, bij spelhervattingen nemen ze hun tijd en ze spelen op het scherp van de snee, maar dat is toch gewoon normaal in dit soort wedstrijden?

Burgess had mss wel geel moeten krijgen bij die 2de bal op het veld, puur als statement, maar voor de rest heb ik echt niet zoveel fout gezien.

Supporters van Club laten zich gewoon teveel opnaaien en dat begint af te stralen op de spelers, die mogen daar echt niet in meegaan.

Maar ik denk niet dat we hier nog terugkomen eerlijk gezegd.

Staat nochtans letterlijk in de spelregels… fysieke integriteit in gevaar brengen

Dat leek me hier toch echt wel het geval?
Botsingen in de 16 gebeuren constant, ook met keepers. Daar wordt enkel rood gegeven als er een intentie is om de keeper te blesseren. Wat hier zeker niet het geval is. Hij zet zich wel wanneer hij de keeper ziet komen, wat een natuurlijk reflex is. Er is geen slag of trap he.

"Fysieke integriteit in gevaar brengen" is trouwens zo vaag. Als dat de fysieke integriteit in gevaar brengen is, mag je elke wedstrijd 5x rood geven. Ik denk dat enkelen beïnvloedt worden door de recente geschiedenis van Mignolet.

Van De Perre komt daar als een bezetene op Onyedika gevlogen (altijd fout overigens), gaat vervolgens als een klein kind liggen als Onyedika 'm van zich afduwt, juist ja.

Lambrechts heeft de partij duidelijk niet onder controle zonder echt grove fouten te maken.

Van De Perre komt daar als een bezetene op Onyedika gevlogen (altijd fout overigens), gaat vervolgens als een klein kind liggen als Onyedika 'm van zich afduwt, juist ja.

Doet dat elke week, maar echt elke week. Van De Perre hét voorbeeld van hoe snel een voetballer die Union trekjes aanleert. Ideale voetballer voor hen.

Maar al bij al vind ik Union vandaag wel nog meevallen. Het is al veel erger geweest.

Burguess ook nog eens een speler de grond in werken als de bal 30m ver is. Volg eens het reglement en fluit daarvoor, zulke zever gaat al stukken minder gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan