Taktisch klopt het gewoon niet bij club vandaag, en ik zie niet echt een oplossing voor de tweede helft. Hadden nu al geen deftige kans in de eerste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat nochtans letterlijk in de spelregels… fysieke integriteit in gevaar brengenDat is echt nooit rood. En dat komt van iemand die bijna uitsluitend naar het buitenlands voetbal en dus met een neutrale blik kijkt.
Zullen we voortaan meteen de titel aan club geven ?Een ploeg dat overal probeert te voetballen en in Europa België op de kaart zet, er zijn slechtere ploegen naar waar het geld kan gaan...
Klopt, maar tijdens de rust kunnen ze nu wel tactisch bijsturen, dus misschien ander beeld in tweede helft.Taktisch klopt het gewoon niet bij club vandaag, en ik zie niet echt een oplossing voor de tweede helft. Hadden nu al geen deftige kans in de eerste.
Vind ik toch te hard, want buiten dat ene schot kwam er ook niet veel van Union. Gewoon zoals verwacht zit het goed toe vanachter bij hen en is het vaak wachten tot ze de gaten niet meer kunnen toelopenTaktisch klopt het gewoon niet bij club vandaag, en ik zie niet echt een oplossing voor de tweede helft. Hadden nu al geen deftige kans in de eerste.
Ewel das nu es een goed idee!Zullen we voortaan meteen de titel aan club geven ?

Botsingen in de 16 gebeuren constant, ook met keepers. Daar wordt enkel rood gegeven als er een intentie is om de keeper te blesseren. Wat hier zeker niet het geval is. Hij zet zich wel wanneer hij de keeper ziet komen, wat een natuurlijk reflex is. Er is geen slag of trap he.Staat nochtans letterlijk in de spelregels… fysieke integriteit in gevaar brengen
Dat leek me hier toch echt wel het geval?
Oerdom van Onyedika. Doet exact waar Union op hoopt.Hahahahaha en nu direct geel voor Club.
Vintage onyedika die er als eerste in gaat lopen he.Hahahahaha en nu direct geel voor Club.
Van De Perre komt daar als een bezetene op Onyedika gevlogen (altijd fout overigens), gaat vervolgens als een klein kind liggen als Onyedika 'm van zich afduwt, juist ja.
Ja met hetzelfde geluk als bij Union scoort Tzolis deze bal, maar zo scherp is het voorlopig nog niet bij onsUnion speelt gewoon een heel slimme match en bij ons ontbreekt the touch of genius voor het moment
Club staat in balbezit toch met al meer volk hoger precies, kan nog leuk worden.Union speelt gewoon een heel slimme match en bij ons ontbreekt the touch of genius voor het moment
Sabbe doet het niet slecht dus allicht nog voorzichtig mee. De tijd tikt weg..Komt Seys eigenlijk nog terug dit seizoen?