Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij ons gaat de ronde dat mogelijk Steuckers, Bangoura en El Ouahdi er niet bij gaan zijn.
Kunt het u wel permitteren om met de B ploeg te spelen hoor

Als Rsca fan ben je blij als ze al een keer of 3 richting doel schieten, misschien zelfs per ongeluk een doelpuntje maken

Ik verwacht een staande ovatie van het Astridpark bij de applauswissel van Karetsas

Die goal gisteren van Ivanovic, laat soms echt wel pure klasse zien 🤩 soms is die echt onzichtbaar (VS Genk en vs antwerp in de beker) maar die zijn potentieel is ook wel hoog. Die zal ook niet zo lang in België blijven. Hopelijk nog 1 seizoentje bij ons.

En khalaili gaat castro montes op de bank houden. Kerel heeft enorme stappen gezet de afgelopen maanden en gisteren had hij 3 assists als el hadj deftig afwerkt.

Volgende week zaterdag vs Anderlecht thuis. Opnieuw de derby

Steuckers zou mogelijk zelfs eind seizoen zijn. Zelfs de meest positieve berichten wijzen op zeker niet spelen op Brugge.
Ben benieuwd. Want het komt allemaal van overal en nergens die geruchten.

Lees er toch nergens iets over?

Nope. Komt ook allemaal vanuit trainingsnieuws. Ik denk ook dat ge zo na het verschijnen van kranten vlug blessurenieuws gaat krijgen in sportmedia. Jullie blessures weet ik bvb ook maar van haar uit.
En Genk en communicatie qua blessures is altijd een moeilijke. Die hebben zo eens een aantal weken blijven zeggen dat Muñoz er mogelijk de volgende week bij was, terwijl ze intern wisten dat die weken uit was.

We zullen het sffs wel horen, zeker?

Geen idee waarom de lijnrecht dan toch vlagt? Hij had het duidelijk niet gezien aangezien hij al terugliep naar het midden

Wat een niveauverschil.
Minstens 2 goals extra naar het einde toe.. ik heb daar al genoeg gezien de laatste seizoenen 😀. Trouwens, hoe vaak hebben die reporters niet gezegd dat het jammer is voor het verloop dat die tweede goal werd goedgekeurd? Gaan ze het ook jammer vinden voor het verloop van de playoffs mocht genk 0-1 voor komen in Brugge volgende week?

Minstens 2 goals extra naar het einde toe.. ik heb daar al genoeg gezien de laatste seizoenen 😀. Trouwens, hoe vaak hebben die reporters niet gezegd dat het jammer is voor het verloop dat die tweede goal werd goedgekeurd? Gaan ze het ook jammer vinden voor het verloop van de playoffs mocht genk 0-1 voor komen in Brugge volgende week?
Peter Morren zal dat waarschijnlijk zo geen probleem vinden. :unsure:

Het mag duidelijk zijn dat degene die punten verliest tegen Antwerp, Gent of Anderlecht geen kampioen gaat worden.
Hopelijk is het straks al niet zo ver.

Het mag duidelijk zijn dat degene die punten verliest tegen Antwerp, Gent of Anderlecht geen kampioen gaat worden.
Bwa, Genk heeft hun voorsprong nog om zo'n misstap te compenseren. Als Club of Union punten verliezen tegen een van die drie, is het voorbij.

Dat zeg ik al voor de PO gestart waren. Tis inderdaad duidelijk dat alle matchen tegen die 3 moeten gewonnen worden: en je moet u alvast geen zorgen maken in straks. Maar het is wel een feit dat, als je niet wint Club er volgende week gewoon kan over gaan. En dat zal je toch moeten vermijden, want dat zou wel een ferme mentale dreun zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan