Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deelnemen is belangrijker dan winnen!wa moeten wij gaan doen in die beker , chance dak geen ticket heb

Toch nog een leuke strijd met Antwerp tegemoet om de slechtste ploeg in PO1 te zijn! Nog niet alle prijzen zijn verdeeldErbarmelijk Anderlecht bis. Gaan lange PO worden
Nee, dan moet de 5de van PO1 tegen de winnaar van PO2 spelen voor het laatste Europese ticket ipv de 4de.Deelnemen is belangrijker dan winnen!
Als Club de finale wint, krijgt Anderlecht dan sowieso geen Europees ticket?
Ik zou daar nog even mee wachtenToch nog een leuke strijd met Antwerp tegemoet om de slechtste ploeg in PO1 te zijn! Nog niet alle prijzen zijn verdeeld
. Onze eerste helft op de eerste speeldag vorig seizoen was ook een drama.. de rest is geschiedenis (kwrstie van die mannen hier wat moed in te spreken!)Nee das veranderdDeelnemen is belangrijker dan winnen!
Als Club de finale wint, krijgt Anderlecht dan sowieso geen Europees ticket?
Ja das de enige die toch iets negatief brengt vanuit Club. Maar met 10 spelen is nog ruim voldoende tegen dit AnderlechtKomaan wissel Nilsson toch eens

't Is niet omdat het tegen Brugge is, dat je West-Vlaams moet beginnen gebruiken he.Geef toch eens heel voor een schwalbe zeg.
Of geef een penalty. Zo raakt die zever echt nooit uit de sport.

Ik zit precies met een west Vlaamse auto correct op mijn gsm.'t Is niet omdat het tegen Brugge is, dat je West-Vlaams moet beginnen gebruiken he.