Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zeer conservatief, ik verwacht minstens 3-0 voor Club.Ik verwacht toch een 2-1 voor Club
tricky, met de vorm en de blessures bij rsca zou ik dat ook verwachten maar op één of andere manier ben ik er toch echt niet gerust op. Direct een sterke prestatie zou ons wel eens goed kunnen lanceren voor de rest vd PO’sDat is zeer conservatief, ik verwacht minstens 3-0 voor Club.
Idem, zeker zo'n eerste match in de PO's - tegen ploeg met een nieuwe coach - das altijd toch wat afwachten.tricky, met de vorm en de blessures bij rsca zou ik dat ook verwachten maar op één of andere manier ben ik er toch echt niet gerust op. Direct een sterke prestatie zou ons wel eens goed kunnen lanceren voor de rest vd PO’s
4-0Dat is zeer conservatief, ik verwacht minstens 3-0 voor Club.
Allez pakt 5-0 en we kloppen af
Zou zomaar kunnen. Als Club thuis punten verspeeld tegen dit Anderlecht , verdienen ze de 6de plaatsAllez pakt 5-0 en we kloppen af
Allez pakt 5-0 en we kloppen af
Is nog eens goed voetbal zien al niet genoeg cadeau voor hen?5-1, gunt die mannen iets.
Maar een trainerswissel doet meestal wel iets hè voor een match of twee drie toch.Bwa, we hebben nog altijd een halve ploeg en de lappenmand en ik zie de spelers nu ook niet ineens met een zot andere mentaliteit het veld opkomen, ook al is Hasi nu coach.
De aanstelling van Hasi is ondertussen toch ook alweer twee weken geleden, het schokeffect is dus alweer volledig verdwenen.Maar een trainerswissel doet meestal wel iets hè voor een match of twee drie toch.

0-3 in BrusselWeinig reden om te denken dat Club zomaar makkelijk zal winnen. Dat konden ze de laatste maanden in de JPL zelden (ook al waren ze beter) dus waarom nu dan wel?

Hopelijk wordt die niet te vroeg gebracht.Geen Talbi, wel Nilsson. Word ik toch niet echt warm van. Haalt het spel van Jutgla wat onderuit.
Coosemans; Simic, Hey, Augustinsson; Angulo, Dendoncker, Ashimeru, N’Diaye; Stroeykens, Hazard, Dolberg
Dolberg gewoon in de basis.