Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jantje stopt ermee na dit seizoen. Hopelijk nog een mooi einde in de bekerfinale (sorry Brugse vrienden). En dan is het tijd om terug thuis te komen in Amsterdam!
Had hij niet aangegeven dit niet te willen worden of was dat Toby?Prachtige carrière gehad!
Lijkt me ook wel iemand die mogelijks een goede coach zou kunnen worden.
Met welk spelletje zijn ze nu bezig? Met spelletjes of met hét spelletje?Voor de eerste keer in onze geschiedenis lijken ze in Genk de bescheidenheid overboord gegooid te hebben en is het narratief wel "we gaan er keihard voor". Geprofiteerd van dit weekend om een campagne te starten met een hoofdrolspeler in elke gewonnen titel, nl. Strupar, Daerden, Courtois en Trossard. Zeer mooi gedaan.
En ja, uiteraard kan het misgaan. Zou niet de eerste keer en zelfs niet de tweede keer zijn (de 4de meer bepaald). Maar deel van topclub zijn, is ook dat het niet elk jaar prijs is.
En dan doet Fink nog een dikke PR move naar de refs toe door ze op LinkedIn uitgebreid te bedankenThe man has a plan
![]()
Jantje stopt ermee na dit seizoen. Hopelijk nog een mooi einde in de bekerfinale (sorry Brugse vrienden). En dan is het tijd om terug thuis te komen in Amsterdam!
'Ik ben gewoon nerveus als Ajax speelt, en kijk de hele tijd op mijn mobiel hoeveel het staat. Het voelt nog steeds als familie. Als ik naar huis ga, ga ik niet naar België, maar naar Amsterdam', aldus Vertonghen.Jantje is een Antwerpenaar. Het Amsterdams neo-kolonialisme mag stoppen.

Met welk spelletje zijn ze nu bezig? Met spelletjes of met hét spelletje?

'Ik ben gewoon nerveus als Ajax speelt, en kijk de hele tijd op mijn mobiel hoeveel het staat. Het voelt nog steeds als familie. Als ik naar huis ga, ga ik niet naar België, maar naar Amsterdam', aldus Vertonghen.
![]()
Sinds wanneer ligt Tielrode in Antwerpen? Blijf maar aan jullie kant vant Scheld!Jantje is een Antwerpenaar. Het Amsterdams neo-kolonialisme mag stoppen.
Sinds wanneer ligt Tielrode in Antwerpen? Blijf maar aan jullie kant vant Scheld!
Daar staan er dikwijls op, ook van ploegen als STVV of Genk en dergelijke. Uiteindelijk is dat nog heel veel geld vind ik. Je betaalt 80 euro voor een comfortabelere stoel en je zit achter glas te kijken. Maar meer is dat ook niet. Geen eten en drinken. Ik heb daar eens gezeten via een actie van DHL. Je moet ook rekening houden dat deze seats zich boven de spionkop bevinden. Als je daar reageert als Brugge scoort, ga je wel problemen hebben ;-)
Ist al zo erg dat ze dat moeten verpatsen via social deal?
Beleef een avond topvoetbal staat in de beschrijving... hmmm... Afhankelijk van wie de tegenstander is waarschijnlijk... Zou dat de moeite zijn als vip? Misschien de moeite om te gaan zien tegen Club met een kameraad...
Je moet tegenwoordig wel eerst in het stadion raken als je naar Anderlecht gaat. Daar schieten ze tegenwoordig op alles wat beweegt op straat. En zien dat je een goei verzekering hebt als je met de wagen gaat. Die kan je wel eens op 4 bierbakken terug vinden daarIk zou slimmer zijn dan te vieren als Club scoort haha.
Alhoewel, ik zie de krantenkoppen al: "harde kern Anderlecht valt eigen VIP lounge aan"![]()
Heb daar ook nog een paar keer gezeten toen mijn vriendin nog bij VakantieVeilingen werkte.Daar staan er dikwijls op, ook van ploegen als STVV of Genk en dergelijke. Uiteindelijk is dat nog heel veel geld vind ik. Je betaalt 80 euro voor een comfortabelere stoel en je zit achter glas te kijken. Maar meer is dat ook niet. Geen eten en drinken. Ik heb daar eens gezeten via een actie van DHL. Je moet ook rekening houden dat deze seats zich boven de spionkop bevinden. Als je daar reageert als Brugge scoort, ga je wel problemen hebben ;-)
Edit : heb nog foto gevonden toen; dit was het zicht
Bekijk bijlage 39456
Is toch ook gewoon wat er vorig jaar in de playoffs is gebeurd? Ik kan me gerust inhouden en van mij zou iedereen gerust door elkaar mogen zitten. Maar no way dat ik dit zou proberen.Ik zou slimmer zijn dan te vieren als Club scoort haha.
Alhoewel, ik zie de krantenkoppen al: "harde kern Anderlecht valt eigen VIP lounge aan"![]()
Geen Sardella of Vertonghen.Zijn er geschorste of geblesseerden bij rsca voor zondag ?
Zijn er geschorste of geblesseerden bij rsca voor zondag ?
Degreef ook nog out.Geen Sardella of Vertonghen.
Verschaeren normaal ook nog niet wedstrijdfit.
Dolberg vermoedelijk op de bank na enkele trainingen meegedaan te hebben.
Geen Sardella of Vertonghen.
Verschaeren normaal ook nog niet wedstrijdfit.
Dolberg vermoedelijk op de bank na enkele trainingen meegedaan te hebben.
Amai, en de wedstrijd moet dan nog beginnen.Degreef ook nog out.