Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel schaamteloos om hem dan een rol als assistent aan te bieden. Zou toch niemand op ingaan?
Waarom is dat schaamteloos? Ze bieden hem een alternatief aan zodat hij morgen nog altijd een job heeft. Hij is dan vrij om te denken dat hij in de nabije toekomst ergens anders aan de slag kan gaan als T1.

In privébedrijven zie je dat toch ook passeren dat directors worden teruggezet tot managementniveau, of managers die terug "expert" worden? Vind ik weinig verkeerd mee.

Ik zou een voetbalploeg nooit met een gewoon bedrijf willen vergelijken. Als voetbalploeg wil je toch ook geen T2 aanstellen met oog op korte termijn. Daarnaast zou je dan uw nieuwe T1 laten overleggen met een T2 die niet voldoet en waarvan je dan toch niet helemaal tevreden bent.

In een gewoon bedrijf kan die persoon inderdaad de technische vakkennis helemaal bezitten maar een tekort hebben aan andere managerskills waardoor hij de perfecte expert kan zijn.

Ik zou een voetbalploeg nooit met een gewoon bedrijf willen vergelijken. Als voetbalploeg wil je toch ook geen T2 aanstellen met oog op korte termijn. Daarnaast zou je dan uw nieuwe T1 laten overleggen met een T2 die niet voldoet en waarvan je dan toch niet helemaal tevreden bent.

In een gewoon bedrijf kan die persoon inderdaad de technische vakkennis helemaal bezitten maar een tekort hebben aan andere managerskills waardoor hij de perfecte expert kan zijn.
+ Als T1 vliegt (wat binnen enkele maanden kan), neemt T2 terug over als T1.

je begint toch te twijfelen of Wouter wel echt een sterke en goede coach wil, of dat hij gewoon zelf football manager wil spelen?

Eigenlijk had je dit toch enkele maanden geleden al zien aankomen.
Hubert zat bij de U18 en nog in volle ontwikkeling als coach

In het begin wel wat leuke dingen laten zien en geprobeerd (precies alsof hij toen zijn eigen ding kon doen 😅)

Nu heb je zowel de U18 zijn coach ontnomen, smijt je een beloftevolle jonge Belgische coach buiten, moet de A kern opnieuw beginnen en zitten we met Hasi opgescheept

Had dan Clement genomen hè

Kompany was niet goed genoeg.
Sindsdien is het alleen maar "slechter" gegaan met de ploeg.

Hubert vond ik na Kompany hun beste trainer sinds zijn ontslag.
Maar ook hij is niet goed genoeg .. lees: ze hadden hem of te wel bij de U18 moeten gelaten hebben of hem de nodige tijd gunnen.
Dat laatste krijgt hij dus niet.

Ik zou zeggen: Woutje kan beter zichzelf ontslaan.

"Ik heb matchen van KV Mechelen gezien, ze wonnen niet, maar ze speelden wel mooi voetbal. Wat wij hier ook willen zien."

Euhm Olie. Op Rsca moet je winnen en goed voetbal brengen.
Goed voetbal zonder resultaat, daar hebben ze Kompany op afgerekend hè..

Een web van leugens waar ze zelf niet meer uitgeraken

"Ik heb matchen van KV Mechelen gezien, ze wonnen niet, maar ze speelden wel mooi voetbal. Wat wij hier ook willen zien."

Euhm Olie. Op Rsca moet je winnen en goed voetbal brengen.
Goed voetbal zonder resultaat, daar hebben ze Kompany op afgerekend hè..

Een web van leugens waar ze zelf niet meer uitgeraken
Ollie is ook op weg naar rsca, dat staat toch in de sterren geschreven dat die een rol gaat krijgen binnen rsca?

Doet er alleszins alles aan in de pers. :)

Dan hebben we echt wel rock bottom bereikt. Want die gast zijn analyses zijn ook om bij te bleiten.
een ex-rsca-er als analist minder zou wel niet zo erg zijn: nogal veel Boeckx + De Bilde + Deschacht lately bij DAZN -> en geen van die drie is echt kritisch tov rsca hun spel

Humo komt nu met nog meer details op de proppen. "Met voorzitter Vandenhaute en sportief directeur Renard boterde het steeds minder", luidt het. Het duo zou zich gaandeweg steeds meer gemoeid hebben met de ploegopstellingen.

"En dat zinde Hubert niet. Zondag stelde hij Adryelson op en niet Jan-Carlo Simić, ook al was hem dat van hogerhand afgeraden: in tegenstelling tot Simić is Adryelson slechts een gehuurde speler en vertegenwoordigt hij dus geen transferwaarde"

Tja.. wat moet je nog zeggen

Humo komt nu met nog meer details op de proppen. "Met voorzitter Vandenhaute en sportief directeur Renard boterde het steeds minder", luidt het. Het duo zou zich gaandeweg steeds meer gemoeid hebben met de ploegopstellingen.

"En dat zinde Hubert niet. Zondag stelde hij Adryelson op en niet Jan-Carlo Simić, ook al was hem dat van hogerhand afgeraden: in tegenstelling tot Simić is Adryelson slechts een gehuurde speler en vertegenwoordigt hij dus geen transferwaarde"

Tja.. wat moet je nog zeggen

Waarom wil een bestuur zich moeien met een opstelling? Dat is dan toch puur om de prijs van bepaalde spelers op te drijven, of om een of andere makelaar content te stellen? Veel sportieve voordelen kan het nooit hebben.

Waarom wil een bestuur zich moeien met een opstelling? Dat is dan toch puur om de prijs van bepaalde spelers op te drijven, of om een of andere makelaar content te stellen? Veel sportieve voordelen kan het nooit hebben.
Tuurlijk niet. Ook niet alles geloven wat ze schrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan