Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek verdacht veel op de hands die we tegenkrijgen tegen Standard. Of die van Genk gisteren.En waarom is dit nu geen penalty?

Ik vind het ook geen natuurlijk, maar het is gewoon bullshit dat het telkens anders beslist wordt.Ik ben blij dat die penalty niet werd gefloten, deze moeten er gewoon uit.. maar dan uiteraard in elke wedstrijd![]()
Diene Delanghe zo klein kind is al de tweede keer dat hij op die vlag trapt vorige derby ook eene kapot getrapt.Mannekeslief zielige Cercle spelers hahahaha
Prachtige beelden!
Haha, wat een debiel.
Was dat niet over het feit dat het een gelijkspel was ?Tja, een paar jaar geleden wilden die van Cercle na de match ook een vlag op de middencirkel planten en toen kwam de Club-spelers ook schuimbekkend eraan. Dan moet je niet verschieten dat het andersom ook gebeurt natuurlijk.
Geen idee wat de uitslag toen was, maar er was in ieder geval ook een opstootje toen die van Cercle een vlag wilden planten.Was dat niet over het feit dat het een gelijkspel was ?
De winnaar doet dat al jaren lang, zo geen decennia. Ik heb al meerdere keren Cercle spelers zien kwaad worden daarvoor als Club die vlag zet, maar die ene keer dat spelers van Club de vlag weghaalden, was het effectief een gelijkspel en stond die vlag daar dan ook belachelijk.Geen idee wat de uitslag toen was, maar er was in ieder geval ook een opstootje toen die van Cercle een vlag wilden planten.

Niet zo verwonderlijk natuurlijk als je een halve ploeg mist, waaronder je topschutter en een heel middenveld. Maar inderdaad, de vierde plaats gaat het hoogst haalbare zijn. Genk, Club Brugge en Union zullen de top 3 wel uitmaken.hoe zwak is dit rsca zeg? kan me niet voorstellen dat die hoger dan een 4e plek gaan eindigen