Sardella.. hoe die daar terug sloft. Die had ik meteen gewisseld. Is gewoon een schandeHoe makkelijk viel die goal![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sardella.. hoe die daar terug sloft. Die had ik meteen gewisseld. Is gewoon een schandeHoe makkelijk viel die goal![]()
Haalt toch ook zijn (hoog) niveau van voor zijn blessure niet meer.Sardella.. hoe die daar terug sloft. Die had ik meteen gewisseld. Is gewoon een schande
man man komen ze goed weg 
Nu even serieus?
- Die eerste van Tzolis is dubieus klopt
- Die tweede kan zelfs rechtstreeks rood zijn
- Altijd penalty voor standard duidelijk hands want die armt wappert er wat
- Nooit penalty voor die laatste op club? Gewoon een duel waar een schoen uitvalt
Kortom Visser is idd een c*nt maar ik vond dat er eigenlijk weinig aan de hand was. Enkel toen Vanaken door was rond minuut 85 vond ik het wat vreemd dat geen fout floot. De rest leken me objectief gezien allemaal OK beslissingen.
Hans zijn broek die werd uitgetrokken en schoen die uitgetrapt wordt zijn niet discutabel? Aub zeg.Dit dus.
Als ge ziet wat een spel daar in Brugge al gemaakt wordt voor uiteindelijk enkel de eerste gele kaart die discutabel was (ahja, en wat typische ‘alle kleine foutjes in ons nadeel’-zever) ...
Maar goed dat ze daar nog geen penalty tegenkregen zoals Atalanta er ene tegenkreeg, of de Noordzee zou overlopen van al het schuim.
Hans zijn broek die werd uitgetrokken en schoen die uitgetrapt wordt zijn niet discutabel? Aub zeg.
Dom van Hubert, Leoni komt beter tot zijn recht vanop de bank.Leoni man man. Eerst onbegrijpelijk missen en dan de 0-2 cadeau geven
Hij kan ze vandaag wel alle 11 op de bank zetten.Dom van Hubert, Leoni komt beter tot zijn recht vanop de bank.
Daar klagen ze ook (vooral in NL). Als je dan de refs ziet fluiten voor onze ploegen in Europa, ... Dan zie je pas het verschil. Eens een mindere daar gelaten, zijn die algemeen meerdere klasses beter dan wat wij krijgen.Scheidsrechters zijn toch gewoon te zwak in België. Match tegen Kortrijk ook weer zo’n fase… steekt mij echt tegen deze competitie. Heb het gevoel dat minder zo slecht is bij onze buren.
Inderdaad. 1 op 18 tegen de top 3. En al die nederlagen waren terecht. Dat zegt allesLogische en verwacht nederlaag.