Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu even serieus?
- Die eerste van Tzolis is dubieus klopt
- Die tweede kan zelfs rechtstreeks rood zijn
- Altijd penalty voor standard duidelijk hands want die armt wappert er wat
- Nooit penalty voor die laatste op club? Gewoon een duel waar een schoen uitvalt

Kortom Visser is idd een c*nt maar ik vond dat er eigenlijk weinig aan de hand was. Enkel toen Vanaken door was rond minuut 85 vond ik het wat vreemd dat geen fout floot. De rest leken me objectief gezien allemaal OK beslissingen.

Dit dus.

Als ge ziet wat een spel daar in Brugge al gemaakt wordt voor uiteindelijk enkel de eerste gele kaart die discutabel was (ahja, en wat typische ‘alle kleine foutjes in ons nadeel’-zever) ...

Maar goed dat ze daar nog geen penalty tegenkregen zoals Atalanta er ene tegenkreeg, of de Noordzee zou overlopen van al het schuim.

Dit dus.

Als ge ziet wat een spel daar in Brugge al gemaakt wordt voor uiteindelijk enkel de eerste gele kaart die discutabel was (ahja, en wat typische ‘alle kleine foutjes in ons nadeel’-zever) ...

Maar goed dat ze daar nog geen penalty tegenkregen zoals Atalanta er ene tegenkreeg, of de Noordzee zou overlopen van al het schuim.
Hans zijn broek die werd uitgetrokken en schoen die uitgetrapt wordt zijn niet discutabel? Aub zeg.

Scheidsrechters zijn toch gewoon te zwak in België. Match tegen Kortrijk ook weer zo’n fase… steekt mij echt tegen deze competitie. Heb het gevoel dat minder zo slecht is bij onze buren.

Je kan zeker discussiëren over die eerste gele kaart, maar je doet het alleen maar jezelf aan om met al 1 gele kaart die actie te doen waarop je de 2de krijgt.

Oerdom van Tzolis.

Scheidsrechters zijn toch gewoon te zwak in België. Match tegen Kortrijk ook weer zo’n fase… steekt mij echt tegen deze competitie. Heb het gevoel dat minder zo slecht is bij onze buren.
Daar klagen ze ook (vooral in NL). Als je dan de refs ziet fluiten voor onze ploegen in Europa, ... Dan zie je pas het verschil. Eens een mindere daar gelaten, zijn die algemeen meerdere klasses beter dan wat wij krijgen.

Het ging echt wel vlotter dan verwacht. Niet veel uitgespeelde kansen wel. Maar amper spanning, ik had echt een serieus slotoffensief verwacht. Maar niks daarvan. Vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan